Cooltek HTPC med 7" touch-screen skjerm

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cooltek HTPC med 7" touch-screen skjerm

Tenkte jeg skulle lage en egen tråd med dette kabinettet da det er sikkert fler enn meg som har dette. Et veldig bra kabinett med grei plass. Litt mye kabler inni kabinettet i forbindelse med skjerm, usb og firewire. På alle kablene er det ingen plugger bare en haug med løse ender med de svarte stikkerne på :twisted:
    Fikk til slutt satt på plass alle kablene bortsett fra de til touch panelet. :twisted: Der kom ut fem kabler fra touchen som jeg ikke viste hvor skulle. Bruksanvisningen er elendig og de av dere som har vista som meg selv, Kast driver plata så langt dere får den. Ingen driver der nei.... omsider fant jeg en svensk side med link til levrandør av touch panelet. Her er linken forøvrig: http://home.eeti.com.tw/web20/eg/drivers.htm
    Den siden virker innimellom :? Pm meg kan jeg sende den i mail. (den er på 7,5 mb). Så når softwaren var inne var det den siste brikken i puslespillet. Hvor skal de 5 ledningene? Jo de skal i USBen. Ramla over denne beskrivelsen på hw forumet :

Kablarna som kommer från skärmen är en vanlig USB anslutning som skall kopplas in på motsvarande stift i USB sockeln på moderkortet. Den ej märkta kontakten skall kopplas in på NC i USB sockeln på moderkortet. Det är vad jag har förstått en skärmning för att undvika störningar.

Pin Touch USB Färg

1/2 VCC VCC+/+5VCD Röd

3/4 port- D-/Data- Vit

5/6 port+ D+/Data+ Grön

7/8 ground GND/Ground Svart

No pin/10 omärkt Shield Grå

Hos meg funket det perfekt

Touch og alt i boks her nå

Intermediate HansMarius sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hva med et bilde, for folk som meg som ikke gidder å søke opp dette på Google Image Search...;-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •