Hjelp!Virus som stenger windows utforsker og andre ting! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 31 av 31
    Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Panda Antivirus er iallefall jeg kjempe fornøyd med. Den har tatt og funnet det meste.

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    NOD32 klarte ikke å ta Virtumonde når jeg fikk det. Kanskje det har kommet en update. Jeg kan også varmt anbefale NOD32, da det har vært svært stabilt og krevd minimalt med resurser. Billig er det også. 300,- pr år eller noe slikt.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    862
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter reinstallasjon av Vista og norton ble pcn vannvittig mye tregere!og ja, det skyldtes norton...slik var den ikke før reinstallasjonen...
    avinstallerte hvertfall norton og installerte avg free og da ble pcn den samme igjen

Intermediate Troeen sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    NOD32 klarte ikke å ta Virtumonde når jeg fikk det. Kanskje det har kommet en update. Jeg kan også varmt anbefale NOD32, da det har vært svært stabilt og krevd minimalt med resurser. Billig er det også. 300,- pr år eller noe slikt.

husker ikke vilken versjon jeg hadde av NOD32 da, men Virtumonde ble i allefall borte. og sparte meg for en formatering den gangen.
    har sikker kommet oppgradringer av Virtumonde også som mulig er vanskligere og fjerne en den jeg hadde den gang..
    jeg måtte kjører scan i windows og i sikkermodus, før Virtumonde ble borte

Troeen

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Panda koster 390,- pr år. Ta å årøv 1 prøve version hvis dere vurdere ny anti virus program

Intermediate Wibla sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Last ned Ultimate Boot CD, denne har mange fine AV-program som kan kjøres rett fra CD, og som kan renske ut mye.

Jeg ville nok reinstallert med slike symptomer selv, hvertfall om ikke UBCD sine av-program hadde hjulpet.

Mange trojanere sprer seg ikke utover systemdisken, det er ganske praktisk, men du bør likevel scanne alle diskene på maskinen...

Jeg har relativt god erfaring med Norman på mine maskiner, og det beste er at postbanken m/venner gir bort lisenser gratis til sine kunder.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Troeen
    Nod 32
    da slipper du problemer med at pcen blir treg i allefall

har brukt det 3-4 år og er super fornøyd med det
    også klarer du og bli kvitt Virtumonde med det programet også

Troeen
    Da har jeg lastet ned 30 dagers versonen av ESET Smart Security med NOD32. Fint at man kan teste dette før man handler :-D
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan også anbefale NOD32 på det varmeste!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    513
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde Avast! og gikk over til Kaspersky etter at maskinen ble infisert med Heur.Trojan.Generic. Kaspersky fjernet møkka og tror faktisk maskinen er raskere nå også.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kaspersky er veldig bra. Selv bruker jeg NOD32 Antivirus og Zonealarm (egentlig lite vits med sistnevnte siden jeg har en Linux firewall ut mot WAN interfacet. Tror ikke kjærringa har noen onde hensikter heller... hmm)

Dama bruker NOD32 inc. dems Firewall (husker ikke totalpakke navnet), syns det fungerer gull. Norton er oftest utrolig krevende, men det er også veldig "komplett" for de fleste brukere (men de har litt krav til maskina ja...).

Har også god erfaring med AVG sin gratis scanner. Aldri noe problem. Bare man er litt obs på hva man laster ned så går det oftest bra. Et tips:

Firefox med "AD-block pluss" og "No-Script", da surfer man iallefall litt tryggere, om dog kanskje litt mer tungvint .

Aldri fått det viruset dere snakker om her. Men siden Spy Doctor tar det, så er det nok mer et spyware/adware enn et virus. (så si samme ulla, men ikke helt det samme i mange sammenhenger). Alle husker vel sikkerhetshullet til XP hvor nedtellinga til reboot kom opp med engang den kom på nett . Det var ikke "virus".

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja ja Jeg har selv hatt det samme prolemet.hvis du vil fjerne viruse og spyware som du har på pc din, så last ned følgene:Arovax AntiSpyware og Advanced Spyware Remover - Free software downloads and reviews - CNET Download.com)

dem funker 100%

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •