Finner ikke kanaler i TV Server

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Finner ikke kanaler i TV Server

Hei

Jeg beyntter meg av mediaportal og tv server (Siste versjon). I min acer l5100 (92.GBT9Z.NYT) følger det med følgende tv kort Yuan MPC778 MINI PCI TV Tuner. Jeg har analog kabeltv fra Canal Digital. Altså rett ut fra veggen, ikke noe tuner eller noe sånt.

Jeg bruker tv server, og velger å bruke det analoge mpc788 tv tuner kortet og ikke dvb-t mpc788. Velger så Source=Cabel og sensitivity=High, men TV Server finner ikke noen kanaler.

Hvorfor ? Elekser Mediaportal programmet, men har så lyst til åfå tv delen ti l å fungere.

Noen som har noen tips

Newcomer ronilse sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,
    For å finne ut av dette må du legge ved loggene som MediaPortal lager når den kjører etter et kanal søk.

Roy

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har endelig fått søkt inn alle kanalene, men når jeg nå prøver å velge en kanal eller slå på tv'n så får jeg opp følgende feilmelding: Unnable to timeshifting, No video/audio detected. Har rc1 versjonen av tvserver og mediaportal. Det som er så rart er at jeg plutselig etter å ha fått denne feilmeldingen et par ganger fikk tv bilde, men når jeg skulle prøve igjen senere kom disse feilmeldingene. Har det noe med hva jeg velger av post procsessing å gjøre ? Håper noen kan hjelpe.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •