Vista MC og tv kort

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Vista MC og tv kort

Har et problem med å få tv kort til å virke i vista media center. Det funker fint med medfølgende programvare. Problemet er at jeg i vista MCE får signalkilde opp som "antenne", mens det skal være noe annet egentlig tror jeg? Får iallefall ikke til å skifte bort fra antenne, og ingen kanaler vises.

Jeg surfet litt på gamle tråder og fant en med nesten identisk problem: http://avforum.no/forum/htpc-softwar...-kabel-tv.html

jeg har samme tv kort, men jeg har windows vista, og det filen som fikser saken der er til XP MCE.

Regner med at det går an å skifte signalkilde i en eller annen reg fil, men det klarer nok ikke jeg

Om noen kan hjelpe meg få noe liv i tv kortet blir jeg evig taknemlig!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Vista MC og Pinnacle PCTV Nano Stick (e73)

Jeg har samme problem med min nyinnkjøpte Pinnacle PCTV Nano Stick (e73). Den fungerer sammen med Pinnacles egen TVCenter software, men VMC gjennkjenner den kun som Antenne, og klarer ikke å finne noen kanaler.
    Jeg prøvde også en installasjon av Mediaportal for teste den der, den kunne heller ikke finne noe TV kort.

Jeg har lagt inn ett spørsmål hos Pinnacle, men foreløpig ikek fått noe svar. Noen her som har noen råd/erfaringer?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk det til å fungere selv, men måtte innstallere (og kjøpe) en ny encoder..

Main Concepts MCE encoder version 1.5.0

Er sikkert bedre og billigere måter å få det til å funke på, men dette funka for meg iallefall. Kanalene fungerer som en drøm nå, men får ikke til å laste ned sånn kanal guider

Uansett kjekt å kunne ta opp til pc, selv om jeg ikke har brukt d så mye enda

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •