DVD-dekoder for Windows Media Player

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DVD-dekoder for Windows Media Player

Prøvde å spille av ei DVD-plate (med Windows Media Player) på min nye PC(Windows Vista Business operativsystem), men får beskjed om at jeg må innstallere en DVD-dekoder (MPEG-2 dekoder) først. Hvilken av disse 2 bør jeg velge (CinePlayer DVD dekoder fra Roxio eller CyberLink Power DVD)?
    Plug-ins for Windows Media Player
    Mvh Sofus2

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Sofus2
    Prøvde å spille av ei DVD-plate (med Windows Media Player) på min nye PC(Windows Vista Business operativsystem), men får beskjed om at jeg må innstallere en DVD-dekoder (MPEG-2 dekoder) først. Hvilken av disse 2 bør jeg velge (CinePlayer DVD dekoder fra Roxio eller CyberLink Power DVD)?
    Plug-ins for Windows Media Player
    Mvh Sofus2
    Dersom du ikke har veldig lyst til å betale for en Codec, kan du jo bare installere ffdshow ffdshow tryouts | The Official Website alternativt en Codec Pack, K-lite skal være ok. Free-Codecs.com : Download K-Lite Codec Pack 3.9.0 FULL, K-Lite Codec Pack 3.9.0 STANDARD, K-Lite Codec Pack 3.9.0 BASIC : K-Lite Codec Pack is a collection of codecs and related tools. Da kan du spille det meste også i Windows Media Player (eller f.eks laste ned Media Player Classic, som mange liker, og som er gratis)

-L-

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •