Logitech DiNovo Mini - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 46 av 46
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Razortec
    Er ikke helt fornøyd med tastaturet.
    Noen knapper slutter å virke etter litt bruk, spesielt når jeg bruker FN tastene mye, da slutter plutselig OK knappen å virke samt noen andre knapper. Må da ta ut batteriet og sette det inn igjen, da virker det bra en liten stund.

Noen flere som har opplevd lignende?
    Opplevde noe lignende ja. Måtte trykke veldig hardt på noen knapper, selv bare etter kort tids bruk. Byttet det på garanti. Det nye fungerer bra foreløpig. Ellers veldig godt fornøyd.

Newcomer vegardxf sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    284
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    noen som har flere meninger om dette tastaturet?
    lurer på å bytte ut MX5500 med denne pga jeg bruker pc mye til filmtitting, men er litt usikker nå siden jeg ogso bruker pc'en til alt annet den kan brukest til...
    LG 70UH700. KenKreisel x5. Velodyne EQ-Max12. Denon 3311. ATI AT1807. Rega Planar 3. PS4. HTPC. Sony BDP-S3700.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg brukte det stort sett mot htpc, men synes det ble altfor lite. Musen ble også for dårlig til mitt bruk, så droppet hele tastaturet til slutt og gikk for et litt større.

Newcomer vegardxf sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    284
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ser veldig mange som klager på paden og at knapper slutter og virke, og veldig mange har byttet ut denne med større tastatur fordi den er for dårlig til og skrive med. så jeg kommer nok ikke til og kjøpe denne
    LG 70UH700. KenKreisel x5. Velodyne EQ-Max12. Denon 3311. ATI AT1807. Rega Planar 3. PS4. HTPC. Sony BDP-S3700.

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt dette sjøl, alt for dyrt og masse problemer styr unna. Nå idag bruker jeg bare mobilen med unified remote.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag finnes det sikkert bedre alternativer. Når det er sagt har jeg det ikke travelt med å bytte ut min DiNovo Mini. Det har vært mitt trofaste HTPC-tastatur siden desember 2008, og jeg har ikke hatt andre problemer enn de irritasjonene jeg har beskrevet tidligere i tråden. Plagene har strengt tatt blitt mindre fordi jeg har blitt så godt vant med tastaturets begrensninger og rariteter. Nå hører det med til historien at jeg hele tiden også har hatt et gammelt fullstørrelse RF-tastatur og -mus koblet til samme PC. De er til daglig gjemt vekk i en skuff, men er lett tilgjengelig når jeg en gang i mellom skal gjøre litt mer seriøs skriving og navigering.

Jeg synes slett ikke DiNovo Mini er så krisedårlig som mange skal ha det til, men den har sine problemer, og jeg vil ikke uten videre anbefale den.

Min neste HTPC blir en raspberry Pi som er på vei i posten akkurat nå. Som XBMC-basert mediesenter skal den kunne styres med TVens fjernkontroll ved hjelp av CEC over HDMI, så nå regner jeg med det snart blir slutt på å ha tastatur på stuebordet. Så får vi se om det blir DiNovoen eller det gamle RF-tastaturet som får æren av å være backuptastatur.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •