Bare Musikk ikke tale ved avspilling av DVD i Vista MCE

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bare Musikk ikke tale ved avspilling av DVD i Vista MCE

Bare Musikk og bakgrunnslyder ikke tale ved avspilling av DVD i Vista MCE hvordan løser jeg det?
    Hadde det samme problemet i mediaplayer men løste det ved å velge et annet av tre Engelske Lydspor.

Mvh
    Terje

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei du

Jeg har ikke så mye erfaring med den spilleren, men det høres ut som den velger 5.1lyd og ikke vanlig 2kanals stereo som den burde gjøre hvis den spilles av på standard pc høyttalere(ikke surround).

Hvordan du løser dette vet jeg ikke, jeg bruker VLC-spilleren der er det ikke noe problem å velge 2kanals lyd. Det er sikkert noen andre her på forumet som vet mer angående MCE.

Lykke til :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zatz
    Hei du

Jeg har ikke så mye erfaring med den spilleren, men det høres ut som den velger 5.1lyd og ikke vanlig 2kanals stereo som den burde gjøre hvis den spilles av på standard pc høyttalere(ikke surround).

Hvordan du løser dette vet jeg ikke, jeg bruker VLC-spilleren der er det ikke noe problem å velge 2kanals lyd. Det er sikkert noen andre her på forumet som vet mer angående MCE.

Lykke til :-D
    Takk for raskt svar. Selvsakt var mediasenter satt opp med 5,1 lyd og foreløpig har jeg bare vanlig to kanals stereo plugg ut til forsterker. nå funker alt flott. Igjen takk:-D

Mvh
    terje

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •