Problemer med album art MCE

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med album art MCE

Hei, jeg sliter litt med at MCE bytter om på album art og viser bilde av et annet album enn det jeg spiller. Problemet gjelder kun 8-10 forskjellige album (av totalt 400 album i mitt musikkbibliotek). Jeg har deaktivert funksjonen som sier "Hent mer informasjon fra Internett" i WMP..

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei. Etter som jeg erfarer er det problemer med tag når slikt skjer. Ta¨å prøv et program som heter TagRename eller noe lignende.
    Har i alle fall funket hos meg på albumart som ikke vises o.l..

Sitat Opprinnelig postet av chpetter
    Hei, jeg sliter litt med at MCE bytter om på album art og viser bilde av et annet album enn det jeg spiller. Problemet gjelder kun 8-10 forskjellige album (av totalt 400 album i mitt musikkbibliotek). Jeg har deaktivert funksjonen som sier "Hent mer informasjon fra Internett" i WMP..

Active
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    320
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av chpetter
    En mulighet KAN være at du har et bilde lagret som folder.jpg (skjult fil) og et annet lagret i tag'en på hver fil.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •