Fire DTV / Floppy DTV DVB-C og kanalsøk / transponderliste

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fire DTV / Floppy DTV DVB-C og kanalsøk / transponderliste

Hei

Har Vista mce med Floppy DTV som fungerer helt utmerket. Men nå når Canal Digital la inn viasat4 i kanalpakka får jeg ikke søkt den opp. Dvs jeg får søkt den opp, men den kommer opp i kanallista i MCE uten kanalnummer.
    Har hatt dette tidligere på andre kanaler, men da endret jeg litt i transponder fila slik at de dukket opp.

Er det noen som har hatt tilsvarende problemer? Noen som har en transponderliste som virker med Viasat4? Jeg bor i molde. Har sjekket på min Digitaltuner og der står det at viasat4 går på frekvens 498000 og QAM256. Men hvordan får jeg satt QAM256? Alle andre ser ut til å gå på QAM64.

Håper noen har noen gode svar til meg.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    202
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk også en del kanaler opp uten nummer siste jeg søkte på nytt. Fant ut at jeg måtte søke alle kaanlene på nytt (slette de gamle) - da kom det nummer på de nye. Husker ikke om jeg fikk inn Viasat 4 (er ikke interessert i den).

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    453
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av karamboe
    Hei

Har Vista mce med Floppy DTV som fungerer helt utmerket. Men nå når Canal Digital la inn viasat4 i kanalpakka får jeg ikke søkt den opp. Dvs jeg får søkt den opp, men den kommer opp i kanallista i MCE uten kanalnummer.
    Har hatt dette tidligere på andre kanaler, men da endret jeg litt i transponder fila slik at de dukket opp.

Er det noen som har hatt tilsvarende problemer? Noen som har en transponderliste som virker med Viasat4? Jeg bor i molde. Har sjekket på min Digitaltuner og der står det at viasat4 går på frekvens 498000 og QAM256. Men hvordan får jeg satt QAM256? Alle andre ser ut til å gå på QAM64.

Håper noen har noen gode svar til meg.

Du må trykke på tilbakestill kanalliste under tvguide, da kommer alle kanalene med nr og frevens. Eneste ulempen att du må sortere kanalene igjen

Morten

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Glimrende

Tusen takk for alle svar. Backupen var jo glimrende... Blir litt lei av å flytte kanaler opp og ned.:-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •