Media Porta finner feil bilder på IMDB til mange av filmene mine

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    136
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Media Porta finner feil bilder på IMDB til mange av filmene mine

Når jeg bruker Media Portal Config så finner den info og fine dvd-kover til alle filmene, dette ser MEGET lekkert ut. Problemet er at mange av filmene mine har rare navn, så den finner feil cover til de.

Er det noen måte jeg kan endre dette koveret på noe sted, uten å måtte rename alle filmene mine? At jeg selv kan søke på riktig film, sånn som man kan dersom den ikke finner noe i det hele tatt. Takker for svar!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I config delen kan du velge editor undet database, så kan du endre dem selv.

Du kan også høyreklikke på filmene inne i mediaportal, velge imdb og så oppdater. Her kan du da velge riktig film.

Om det er riktig film men kun er feil cover så kan dette også endre inne på filmen i mediaportal. Bare å velge ett annet bilde da det som oftest er en god del forskjellige bilder der.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    136
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svortevik
    I config delen kan du velge editor undet database, så kan du endre dem selv.

Du kan også høyreklikke på filmene inne i mediaportal, velge imdb og så oppdater. Her kan du da velge riktig film.

Om det er riktig film men kun er feil cover så kan dette også endre inne på filmen i mediaportal. Bare å velge ett annet bilde da det som oftest er en god del forskjellige bilder der.

Takk. Men selv om jeg bruker de pilene opp og ned under bildene så endrer den ikke til det bildet jeg har vagt når jeg går inn i film listen igjen. Må jeg trykke noe sted for å sette dette bildet som standard eller?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    136
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har nå brukt databasen og dette fungerer utmerket. Noen av filmene får jeg fisket inne i selve programmet. Litt refresh og IMDB osv så blir det bra!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •