Canal digital på HTPC. FloppyDTV-C, men hvilken CAM? - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6
Viser resultater 101 til 107 av 107
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av svortevik
    Jeg har en conax cam jeg kjøpte på komplett for noen år siden, samt en jeg kjøpte på finn.no på ca samme tid.

Jeg har mottatt to nye programkort fra CD i år, ett i mars og ett i begynnelsen av mai. Begge disse kortene fungerer utmerket mot de CAM jeg har fra før, så at noe er paret her har jeg ingen tro på. I tillegg så virker begge programkortene om en annen i begge dekoderne vi har, samt jeg kan bruke de i dekoderen til min mor å de uten problem.

Jeg ville ihvertfall testet med en conax cam først, virker ikke det så benytt deg av angrefristen.

Dette er på kabel, men gir vel kanskje en pekepinn på hvordan det ligger an.
    svortevik: Takk for svar!

Det høres veldig lovende ut. Da var 1 stk. Conax CAM bestilt fra Komplett, så får vi se hvordan det går.
    Skal oppdatere med resultater når jeg får alt på plass og kan teste oppsettet.

Active
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har Conax cam på Parabol uten problemer. Jeg kan også bytte kort mellom dekodere uten problem

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en conax cam jeg kjøpte på komplett for noen år siden, samt en jeg kjøpte på finn.no på ca samme tid.

Jeg har mottatt to nye programkort fra CD i år, ett i mars og ett i begynnelsen av mai. Begge disse kortene fungerer utmerket mot de CAM jeg har fra før, så at noe er paret her har jeg ingen tro på. I tillegg så virker begge programkortene om en annen i begge dekoderne vi har, samt jeg kan bruke de i dekoderen til min mor å de uten problem.

Jeg ville ihvertfall testet med en conax cam først, virker ikke det så benytt deg av angrefristen.

Dette er på kabel, men gir vel kanskje en pekepinn på hvordan det ligger an.
    Er det ikke slik at det er dekoderen som er paret mot kortet? Har i hvertall opplevd at kort ikke har fungert i en annen original CD dekoder, men samme kort fungerer fint i PCen.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mulig det, men som jeg skrev så virker begge mine kort på begge dekoderne våre, samt de virker fint på dekoderen ute hos min mor og de.

Dette skulle vel ikke har virket dersom en av delene var låst mot den andre?

Nå har det uansett fint lite å si. Dekoderne er ikke i bruk her i hus og alt går via pc.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mulig det, men som jeg skrev så virker begge mine kort på begge dekoderne våre, samt de virker fint på dekoderen ute hos min mor og de.

Dette skulle vel ikke har virket dersom en av delene var låst mot den andre?

Nå har det uansett fint lite å si. Dekoderne er ikke i bruk her i hus og alt går via pc.
    Gleder meg veldig til å bli kvitt den ekstra boksen.

Har en manuell toslink switch som må "slåes over" hver gang jeg skal se TV, noe som begynner å irritere en smule!

Ble forresten så jeg avbestilte Conax CAMen foreløpig.
    Jeg kom over denne saken: Diablo 2 v3 CAM
    Og evt. denne: Diablo v2.3 Light edit: Diablo v2.3 Light

Leste en del bra om dem, noen som har erfaringer?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Doser_86
    Jeg har Conax cam på Parabol uten problemer. Jeg kan også bytte kort mellom dekodere uten problem
    Er det denne du har?

Active
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0