TV kort, finnes det noe som støtter flere standarder?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

TV kort, finnes det noe som støtter flere standarder?

Finnes det ETT kort som støtter vanlig kabel-tv, digital kanbel tv (CD) og parabol (CD)? Helst USB kort.

Har digital kabel nå fra CD, i Jula skal jeg til familie som har vanlig kabel-tv og svigers som har parabol. Kunne tenke meg noe som støttet alle 3 standardene. Er det mulig? Regner ikke med at rikstv har noe kort som funker enda?

..og ja, jeg kjører nå Vista Home Premium 64.

Om det ikke går, kom med forslag for USB kort for de forskjellige standardene. Klarer meg ikke en jul uten MCE mitt!

Intermediate Okay sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finnes nok av hybridkort - men ikke sett noen som støtter DVB-C i tillegg enda.

Nærmeste du kommer er nok Hauppauge sitt 4000-kort, som støtter analogt (det jeg antar du mener med "vanlig kabel"), DVB-T (bakkenettet - men du trenger codec!) og DVB-S ("parabol").

Mener det finnes DVB-C (digitalkabel) for USB. Evt. er det for firewire (digital everywhere - FireDTV).

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zetec
    Finnes det ETT kort som støtter vanlig kabel-tv, digital kanbel tv (CD) og parabol (CD)? Helst USB kort.

Har digital kabel nå fra CD, i Jula skal jeg til familie som har vanlig kabel-tv og svigers som har parabol. Kunne tenke meg noe som støttet alle 3 standardene. Er det mulig? Regner ikke med at rikstv har noe kort som funker enda?

..og ja, jeg kjører nå Vista Home Premium 64.

Om det ikke går, kom med forslag for USB kort for de forskjellige standardene. Klarer meg ikke en jul uten MCE mitt!
    Husk at du må ha CI og CAM som passer.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •