Laptop til TV - (Lyd og bilde tips)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Laptop til TV - (Lyd og bilde tips)

Jeg har nå en Multicom Compal IFL90+ laptop og en Panasonic TH-37PX70EA som ankommer om to dager..

Det jeg lurer på er hva som er den beste måten for meg å koble den til tv'n for film avspilling, både hva gjelder bilde og lyd. Er ganske ny på området, men vil tro at ihvertfall lyden vil trenge en annen utgang enn den minijack utgangen som er i laptop'n..

Er det VGA utgangen som vil være det beste å bruke for å koble til tv'n eller er det andre utganger på denne jeg kan velge med bedre resultat?

Trenger litt nybegynnertips her, så om noen har noen å komme med så takk for det.. Gleder meg til å prøve det ut!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har endt opp med at laptop'n ikke hadde dvi, så vga er det beste alternativet på bilde delen.. Lyden derimot er jeg usikker. Har ganske lyst på et lite usb lydkort, og har hørt mye bra om Turtle Beach Audio Advantage Micro, men finner ingen steder de selger det her i Norge. Mulig jeg bestiller et på nett om ikke det er noe godt alternativ til salgs her i norge. Har lurt litt på om jeg skal legge mer penger i det å kjøpe noe litt kraftigere fra M-Audio eller lignende, men vet ikke om jeg trenger det.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •