Cuecat

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11

Tråd: Cuecat

Active
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cuecat

Kjøpte nylig en Cuecat strekkodeleser for å registrere samlinga mi, men dette viser seg å være vanskeligere enn først antatt. Drivere ser jo ut til å være en total mangelvare. Noen som har en kopi liggende?

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Active
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, den virket, takk skal du ha, vet du foresten hvordan jeg får den til å virke med DVD Profiler?

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zicoz
    Ja, den virket, takk skal du ha, vet du foresten hvordan jeg får den til å virke med DVD Profiler?
    Vet ikke åssen denne virker i det heletatt, bare googlet i to sekunder for å finne driveren

Active
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ok, takk skal du uansett ha

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    400
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    zicoz

Jeg har benyttet Cuecat både i den gamle DVDprofiler og nå i den nye Invelos softwaren. Hvis det er den "gamle" profiler versjonen du kjører, så virker Cuecat som den er når du kjøpte den. Hvis du har invelos sw, må du trolig "declawe" den. Hvordan du gjør dette finner du en link til på invelos sine forum sider.

Invelos sw benytter hele strekkoden og derfor må cuecaten moddes. Det finnes også sw som skal gjøre samme nytten , men den har jeg ikke prøvd.

Pass på at du sjekker at du har samme versjon som blir beksrevet, da det er flere versjoner av cuecaten.

Her er en link som viser hvordan dette gjøres.
    USB Cuecat How To

Good luck.

Active
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser nesten ut som den kommer ferdig moddet fra butikken, men er det noen instillinger jeg må gjøre i programmet for å få det til å virke?

Bruper DVDP 3.11

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    400
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte min fra (riktignok en stund siden da) Vendur og den var ikke moddet. Jeg gjorde ingen set ups i Invelos swen. Du velger "Legg til i samling" under DVD menyen, og så dra du caten over strekoden når cursoren står og blinker i EAN feltet.

Håper du får det til nå :-D

Intermediate crusade sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    zicoz, Har du fått den til? Om det er model no.68-1966 usb, trenger du ingen drivere. Den skal fungere i ALT av programmer.:-)

Det kan det være scanneteknikken som du må prøve deg litt fram med. Det kan være litt vanskelig å få det til fra første forsøk.

Får du ikkje opp noke ting, eller det ikkje er lys i den, så ta kontakt der du kjøpte den for bytte. Den kan kanskje være defekt?

Active
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk lys, måtte bytte til en annen USB-kontakt, og da skjedde alt automatisk, men får ikke "lest" in noe.

Intermediate crusade sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zicoz
    Fikk lys, måtte bytte til en annen USB-kontakt, og da skjedde alt automatisk, men får ikke "lest" in noe.

Hold den vinkelrett på strekkoden, trekk den venstre/høyre eller omvendt, heilt inntil arket.. varier hastighet..kanskje varier litt på vinkel og, men i prinsippet skal du holde den vinkelrett på strekkoden, begynn litt før og slutt litt etter.

Pass på at markør er i feltet du vil ha inn tallene. Evnt. kan du åpne notepad/word etc.

Får du noke tall eller symboler lest av no?

Forsøk med ulike strekkoder, noken kan være litt for små noke som gjer det vanskelig. Ha eit lite utvalg å prøve med.

Bruker du usb-hub? Prøv i så fall å koble til direkte i USB port bak på maskina..

Om ingenting av dette fungerer, så må du nok klage og få tilsendt ny strekkodeleser.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •