Dimme taklys med universal fjernkontroll?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dimme taklys med universal fjernkontroll?

Vet det er mange forskjellige tråder om dette , men finner ikke svarene jeg leter etter... Har planer om å kjøpe meg en ny universal fjernkontroll for å kunne styre reciver , dvd og tv.. Da hadde det også vært morro å kunne justert lyset i stua med den samme kontrollen ... har spotter i taket og vanlig manuell dimmer infellt i veggen..får man kjøpt en slik infellt dimmer som kan fjernstyres via en universalkontroll? Og hva vil dette eventuellt koste?

Mvh Glenn

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av glenng
    Vet det er mange forskjellige tråder om dette , men finner ikke svarene jeg leter etter... Har planer om å kjøpe meg en ny universal fjernkontroll for å kunne styre reciver , dvd og tv.. Da hadde det også vært morro å kunne justert lyset i stua med den samme kontrollen ... har spotter i taket og vanlig manuell dimmer infellt i veggen..får man kjøpt en slik infellt dimmer som kan fjernstyres via en universalkontroll? Og hva vil dette eventuellt koste?
    Denne kom i posten til meg i dag, og kan være det du leter etter :-)
    Elfa - Dimmer

Intermediate norcad sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Clasern har/hadde dimmere som kunne styres av hvilken som helst fjernkontroll. Jeg har et par sånne liggende, men har aldri testet dem, så jeg vet ikke hvor bra de fungerer.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •