Flimmer på prosjektor

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    280
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Flimmer på prosjektor

Har en HTPC og en Pannasonic PTEA 900 (Mener den heter det... er ihvertfall en 900...) Når jeg bruker HTPCn sammen med prosjektoren flimmrer bildet innimellom. Spesielt om det står statisk på en hvir side eller ihvertfall en lys side,,, Kan dette være en feil med den dynamiske iris eller liknende? Har ingen synlige problemer ved visning av film. Kun ved surfing osv... Flimmringen er ikke rytmisk men uten sammenheng.

HTPCn er koblet fra skjermkortet via komponentutgangen til min Harmon Kardon AVR 7300 og derfra ut til prosjektor via samme type komponent. Skjermkortet er et ASUS Nvidia GF7600GS silent utgave...

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ta en liten søkerunde på forumet her. Tror det er samme greia som folk sleit litt med på forgjengeren PT-AE700, og dette fikses i den "hemmelige" menyen under Flicker Adjust...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    280
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magnuswb
    Ta en liten søkerunde på forumet her. Tror det er samme greia som folk sleit litt med på forgjengeren PT-AE700, og dette fikses i den "hemmelige" menyen under Flicker Adjust...

Har sett litt på forumet ang dette, men finner lite info. Så kan noen utdype litt det med "Flicker adjust"? Kan jeg komme inn i den menyen på min PTA-E900? Det er ikke altid det flimmrer, men innimellom begynner den og da er det utrolig plagsomt!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke noen 900, men du kan vel kikke på denne faqen.
    Der står det det du trenger å vite. ;-) Lassi*aL - Articles - Panasonic_AE900

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •