hvordan kan jeg starte media center uten og gå inpå pcn

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate dancemainia sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    885
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

hvordan kan jeg starte media center uten og gå inpå pcn

er det mulig og kun starte windows xp media center uten og måtte starte opp pcn, for all enkelhets skyld, vist det går hadde det vert veldig greit med litt hjelp til hvordan man gjør det

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skjønner ikke helt hva det er du ønsker å få til. Pcen må nødvendigvis stå på for at du skal klare å kjøre Windows Media Center. Ønsker du å slå på pcen fjernkontroll eller lignende eller ønsker du å starte opp meda center automatisk ved oppstart av pcen? Eller er det noe helt annent du spør om?

Intermediate dancemainia sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    885
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Liwet
    Jeg skjønner ikke helt hva det er du ønsker å få til. Pcen må nødvendigvis stå på for at du skal klare å kjøre Windows Media Center. Ønsker du å slå på pcen fjernkontroll eller lignende eller ønsker du å starte opp meda center automatisk ved oppstart av pcen? Eller er det noe helt annent du spør om?
    jeg ønsker og strate opp mediacenter uten og måtte logge meg in på pcn, på en måtte son som flymodus på mobiler, der du kan høre på mussik og slikt uten gå måtte gå in på mobilen, håper du forstod meg litt bedre nå:neutral:

Active
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    438
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fortsatt litt uklart hva du egentlig mener.
    Dersom du har vista kan det muligens være noen muligheter med Vista Sideshow, men det krever egne sideshow devices og er uansett beregnet for "å gjøre småting", for eks. sjekke e-post++
    Dersom du skal spille musikk så må lydkortet i gang og PC'en må være ordentlig startet vil jeg tro.

Dersom det du tenker på egentlig er at i det PC'en starter opp så skal Windows Media Center starte direkte uten at du først må logge på maskinen som vanlig og deretter starte media center, så går nok det helt fint.

På Vista:
    Start Media Center, Gå inn på "Innstillinger", "Alternativ for oppstart og vinduer". Hak av for "Start windows media center når Windows starter".
    I tillegg må du kun ha en bruker på maskina og denne brukeren må ikke kreve passord under pålogging. Da vil Vista hoppe over påloggingsprosessen og starte opp direkte.

Gjør du det slik så skal du kunne trykke "On" på maskina og den vil starte rett opp i Media Center. Står den i standby (og du har alle siste service packs + noen referet til fra IT-Avisen.no) så burde den starte opp på ca 5 sec...

TEK

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •