Mediaplayer musikk gui

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Mediaplayer musikk gui

Hei.

Jeg sitter med Windows media Center 2005 noe som jeg er veldig fornøyd med untatt en ting.

Jeg hater virkelig musikk delen når jeg er mediacenteret. Det er sinnsykt tregt plus at jeg ikke liker tanken på at windows organiserer alle mp3ene via ID3Tags. Da det er få mennesker på kloden som har skrevet inn info inne i id3 tagene på alle sangene.

Er det noen her som vet om en tillegs applikasjon til windows mediacenter som lar deg heller spille av filer via den vanlige filstrukturen da jeg har fullstendig oversikt over dette i et klassisk media center gui. F.eks sånn som video delen fungerer, der du kan mappe opp hele stasjoner om du ønsker det og bla deg innover.

Takker for alle svar.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror det er færre personer som benytter id3 tagger enn det er personer som ikke benytter det.

Jeg har ingen aning om det du spør om er mulig, men hvis du ikker får det til vet jeg at det finnes programmer som kan fylle ut id3 taggene fra filbane og filnavn.

Active Baker sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mener å ha svart ganske utfyllende på akkurat denne problemstilligen tidligere. Søk litt mer i forumet...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •