HTPC type veldig slim, noen spml.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active Raven sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Sted
    Tvedestrand
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HTPC type veldig slim, noen spml.

Skal bygge HTPC om ikke så lenge og har sett meg ut et kabinett som jeg syntes ser bra ut og som tar minimalt med plass. Lian-Li PCC35B
    Lian Li Desktop/HTPC, Aluminium, Sort - Netshop.no - pc data foto minne digital

Står at høyden er 86mm, regner med det er den totale høyden på kabinettet. Jeg er interessert i den interne høyden til pcc35b, noen som har dette og kan fortelle meg hvor høyt det er?
    Tror 300W strømforsyning skal holde akkurat, CPU tar ca 65W og skjermkortet noe mer pluss HK, vifter og hdd ca 50-60W tilsammen ca 200W++

Har også sett meg ut komponenter som jeg skal putte i denne boksen, og det er følgnede: Edit så ikke ut til at handlelistelinken funket, men her er:
    * 321028 Corsair TWIN2X 6400C4 DDR2, 2048MB CL4, Kit w/two 1GB Dimm's, E.P.P Technology
    * 337835 Gigabyte GA-G33M-S2H, G33, Socket-775, m-ATX, HDMI/DVI, DDR2, VGA, PCI-Ex16
    * 338082 Intel Core 2 Duo E6750 2.67GHz 1333Mhz Socket LGA775, 4MB, BOXED m/vifte
    * 339922 MSI GeForce 8600GT 256MB DDR2, PCI-Express, DVI, HDCP/HDMI, Retail
    * 329043 Samsung SpinPoint T166 320GB SATA2 16MB 7200RPM

Jeg planlegger å modde kabinettet slik at jeg får satt i 8600gt skjermkort og et TV kort, de kortene jeg har sett meg ut er de tynneste man kan få men de er på grensen når de står oppreist.
    Grunnen til at jeg har valgt 8600gt er hardware støttet dekoding av HD filmer.

Ellers lurer jeg på en ting til, støttede lydformater er High Definition Audio på gigabyte kortet, må man overføre dette analogt? for SPDIF og toslink støtter vel ikke disse formatene?

Kommentarer og tips ønskes.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det står her hvor høy den er innvendig: Lian Li Industrial Co., Ltd. Under dimension av motherboard area er høyden oppgitt til å være 70 mm.

Du må no kjøre HD lyd analogt ja.

Ellers så har jeg stor tro på at dette blir en særs varm og bråkete pc med de kompontene du har tenkt å putte inn. Hvis du klarer å få denne pcen støysvak blir jeg virkelig imponert.

Intermediate fronzel sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    782
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Liwet
    Ellers så har jeg stor tro på at dette blir en særs varm og bråkete pc med de kompontene du har tenkt å putte inn. Hvis du klarer å få denne pcen støysvak blir jeg virkelig imponert.
    Vannkjøling er fint

Active Raven sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Sted
    Tvedestrand
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Liwet
    Det står her hvor høy den er innvendig: Lian Li Industrial Co., Ltd. Under dimension av motherboard area er høyden oppgitt til å være 70 mm.

Du må no kjøre HD lyd analogt ja.

Hmm, var da der inne og kikket, men kan ikke huske at det stod noe om MB dimensjoner. vel vel takk for infoen hvertfall

Ja varmen har bekymret meg litt, har lett litt etter lave men kraftige kjøle ribber, finner jeg det og setter på 16 db vifter tror jeg det ordner seg. Kommer ikke til å kjøpe riktig enda så jeg får se hva jeg finner ut av.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •