Noen problemer/spørsmål angåendre fjernkontroller

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen problemer/spørsmål angåendre fjernkontroller

Jeg kjøpte meg for en stund siden en MCE fjernkontroll til pc-en i stuen. Denne ble etterhvert byttet ut med en Logitech harmony, så der bruker jeg bare IR-mottakeren.

Jeg holder på med en media-pc til soverommet nå, og kunne gjerne tenkt meg å bruke denne fjernkontrollen her, hvor kan jeg få tak i en IR-mottaker som passer? Helst noe billig noe.

Et annet alternativ jeg har er å bruke en MCE-"replica" fjernkontroll jeg har. Denne følgte med en stasjonær pc jeg kjøpte, og er helt identisk med MCE sin kontroll på utseendet. Denne fjernkontrollen har en egen USB-IR-mottaker som ikke passer sammen med MCE sin kontroll. Denne fjernkontrollen fungerer helt fint på pcen den følgte med, og Vista media Center på denne, men på de andre pc-ene jeg har prøvd den på som har MediaPortal fungerer kun navigeringsknappene, ok, clear og enter, samt volum og slike ting.

Er det noen mulighet for å lære de andre kommandoene inn i MediaPortal?

Jeg trooooor denne fjernkontrollen egentlig er en Philips, men har ikke funnet ut så mye.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av awt
    ...., hvor kan jeg få tak i en IR-mottaker som passer? Helst noe billig noe.
    MCE mottakere selges ikke i løs vekt, og alle andre ir-mottakere jeg vet om koster mer enn en Microsofft fjernkontroll med mottaker. Microsoft Fjernkontroll, OEM - Netshop.no - pc data foto minne digital

Sitat Opprinnelig postet av awt
    Er det noen mulighet for å lære de andre kommandoene inn i MediaPortal?
    Ingen aning. Men hvis du ikke får noe svar her kan du jo prøve å spørre på Mediaportal sitt eget forum.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •