Logitech MX Air til HTPC?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 13 av 13
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Logitech MX Air til HTPC?

Logitech MX Air™ Rechargeable Cordless Air Mouse skal vist være en bra mus å ha til HTPC, eller ikke?

Denne videoen som ligger på youtube, ser det ut som at MX Air virker utrolig bra.
    Logitech MX Air mouse demo

Er det noen som har denne og om den er bra/dårlig?

Intermediate gompan sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Henger meg på denne. Ønsker å vite om noen har denne og syns den er "stabil"..

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har den, er veldig godt fornøyd

Grei rekkevidde, veldig bra ergonomi

Ikke verdt 1000kr for å bruke den som en vanlig mus, men når man ligger i sofaen og ikke gidder å gjøre å skifte stilling for å styre pcen er det godt å bare bevege på håndleddet

Genialt med volum kontroll, trinnløs scrolling, og ikke minst utrolig pen spesielt dersom du har matchende tastatur(dinovo edge)

Intermediate amazon1969 sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    569
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den dær virka lækker!! Spørs om jeg må bestille meg ei slik ei =)
    Sitter den godt i hånda? Piper den mye?

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter godt i hånda, når du behandler den i flyve modus, holder den da som en vanlig fjernkontroll. blir litt for lang syns jeg for å bare brukes som ordinær mus.

Har ikke merket noe til piping, noe jeg har i en annen logitech mus

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Venter egentlig på at logitech skal komme med mus og tastatur sett som gjør seg godt ut i stua + liten størrelse. Jeg demonterte bærbaren min i går og det tastaturet er jo kjempe liten. Hvorfor er det ingen som kan lage noe slikt for oss stue griser? (til en normal pris). Jeg var innom Biltema en dag og dem har ett ok tastatur som jeg vurderer, men var ikke med mus..

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zarge
    Venter egentlig på at logitech skal komme med mus og tastatur sett som gjør seg godt ut i stua + liten størrelse. Jeg demonterte bærbaren min i går og det tastaturet er jo kjempe liten. Hvorfor er det ingen som kan lage noe slikt for oss stue griser? (til en normal pris). Jeg var innom Biltema en dag og dem har ett ok tastatur som jeg vurderer, men var ikke med mus..
    Holder ikke dette da: Hardware.no - Prisguide - Logitech Cordless MediaBoard Pro (PS3) ??

Du må riktig nok kjøpe en Blåtann dongle i tillegg, men er en bra løsning hvis du vil ha noe i nærheten av bærbart med innebygget mus som i tillegg ser bra ut uten å koste skjorta.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Madmax_35
    Holder ikke dette da: Hardware.no - Prisguide - Logitech Cordless MediaBoard Pro (PS3) ??

Du må riktig nok kjøpe en Blåtann dongle i tillegg, men er en bra løsning hvis du vil ha noe i nærheten av bærbart med innebygget mus som i tillegg ser bra ut uten å koste skjorta.
    Ikke så stygg den prisen, men jeg bruker ikke tastaturet så veldig mye så blir på en måte ekstra pes å ta det der fram vær gang jeg skal se film. Tenkte en gang å montere fast ett tastatur under stue bordet som kan skyves frem når man hadde behov for det, men den var litt drøy igjen...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zarge
    Hvor lite skal du ha det? Selv har jeg diNovo Edge og er utrolig godt fornøyd med det. Hvis du vil ha mindre kan du jo se på miniutgaven diNovo Mini .. Fint og flott.. kan ikke skjønne at det ikke passer inn i stuen?

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DiNovo Edge er det beste tastaturet jeg har brukt, er super behagelig å taste på, også er det veldig fint design. Er jo perfekt sammen med MX air, selvom det er ett dyrt sett.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gorg
    DiNovo Edge er det beste tastaturet jeg har brukt, er super behagelig å taste på, også er det veldig fint design. Er jo perfekt sammen med MX air, selvom det er ett dyrt sett.
    Jeg vurderte DiNovo Edge når det kom ut, men syntes egentlig det var for stort. Det er ett veldig dyrt sett. Lurer litt på å kjøpe biltema sitt media tastatur med mus kule på.. Ser ganske kurrant ut og billig (se vedlegget)

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lurer på hvor biltema har hentet inspirasjonen til tastaturet fra? kan det være microsofts første media center tastatur?? hmm

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gorg
    Lurer på hvor biltema har hentet inspirasjonen til tastaturet fra? kan det være microsofts første media center tastatur?? hmm

hehe, når har Biltema laget noe eget? Biltema logoen er vel det eneste vil jeg tru :P

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •