Norsk forhandler av HUSH ATX?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Norsk forhandler av HUSH ATX?

Noen som vet om det finnes norske forhandlere av maskiner fra HUSH Technologies, eller hvor det ellers er enklest å kjøpe en slik maskin fra?

Er interessert i en Hush ATX for mulig HTPC bruk.

Active
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    354
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Var i kontakt med den norske importøren IKT-kompetansepartner før jul med tanke på å kjøpe noe slikt selv. Importøren hadde også salg selv, men det ble rett før jul foretatt et "strategisk valg" i bedriften og de sluttet å selge til privatpersoner.

Nå ser jeg de fortsatt har Mini-ITX versjonen listet på siden sin med pris, så det er mulig de har forandret standpunkt igjen.

Når det er sagt så viste det seg at prisen på å kjøpe noe slikt gjennom den norske importøren ble mye over prisen for å bestille rett fra fabrikken, selv etter at frakt og norsk moms var tatt med.

Må innrømme at jeg fortsatt har lyst på en maskin fra Hush, men personlig synes jeg prisen på en ATX løsning fra Hush blir alt for høy. I tillegg har vi skrevet kontrakt på hus og bygging begynner i mai. I løpet av neste vinter regner jeg med å kunne starte montering av ny hjemmekino, med eget rom for HTPC og andre "støykilder"

Gøran

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •