KUN 800x600 til z2 i spill

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

KUN 800x600 til z2 i spill

Tenkte jeg skulle poste dette her i en egen tråd i stedet for under Z2 diskusjonen:

Fikk et nytt problem igår da jeg skulle spille Tiger Woods 2004. Jeg fikk ikke muligheten til å velge noen annen oppløsning enn 800x600.

Har Nvidea GeForce ti 4200 skjermkort, og kobler til z2 via DVI. I settings i Windows har jeg bare alternativene 800x600 og 1280x720. Noen som har noen ideer på hvordan jeg kan få kjørt opp oppløsningen? Det samme gjelder sannsynligvis andre spill, og jeg regner med at det er fordi spillet i utgangspunktet ikke støtter 16:9.

Vice City er ikke noe pez, da dette støtter 16:9.

What to do?

Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmmm....
    De fleste spill har jo mulighet å stille oppløsningen i menyen..
    Ellers så fins det jo forskjellige oppløsningsvalg for forskjellige skjermkortdrivere.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda, spillene har muligheter til å stille oppløsning, men eneste alternativet som kommer opp er 800x600.

Lastet ned og kjørte Power Strip igår, men høyeste 4:3 aspect jeg får er 800x600. Prøvde å lage en display profile med 1024x768, men får ikke apply'et den.

Så selv om jeg kjører projektoren i 800x600 (4:3), så får jeg fortsatt ikke valgt noe høyere oppløsning i spillet (naturlig nok kanskje).

Har også hørt noe om å redigere .ini-fila, men leste en lenke på samme problemet i et forum til Star Wars, Knights of the Old Republic, og det hjalp ingenting for det spillet. (Spillet gjorde om til 800x600 like fordømt)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •