Komponentutgang på Geforce (8800gtx)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Komponentutgang på Geforce (8800gtx)

Jeg har nå koblet min htc til Panasonic PV70 via denon 2807 med hdmi-kabel. Siden jeg nå i tillegg skal kjøpe projektor og ønsker å beholde bildesvitsjing må jeg gå over til komponent ut fra pc'en siden forsterkeren bare har en hdmi ut (som jeg vil la gå til projektor) og ikke kan sende ut komponentsignal til tv når input er hdmi. Ok, det ble en lang intro: men så til sprøsmålet: vil jeg oppleve noen særlig nedgang i billedkvalitet ved å fra hdmi til komponent fra htpc til forsterker ? signalet vil være 720P da det passer både til tv og projektor. Strekket er fem meter. Er klar over at en ok komponentkabel takler dette, så min usikkerhet går mer på kvaliteten på utgangen på kortet.

Takker på forhånd for svar

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    782
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er dette 8800gtx-kortet noe du har i en dedikert htpc, eller har du i tillegg en vanlig skjerm koblet på? Det jeg her videre tenkte på var jo at du kanskje hadde muligheten for å bruke vga-kabel mot projektoren?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker vanlig skjerm + tv. Skjermkortet har imidlertid to dvi/vga utganger + komponent, så å bruke vga til pj er definitivt en mulighet. Imidlertid vil jeg ha minst mulig kabling, og syns det er praktisk å svitsje alle signaler via recieveren, så da sitter jeg fast med komponent.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •