Hjelp! Får ikke bilde på 42"LCD fra AOpen MS

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp! Får ikke bilde på 42"LCD fra AOpen MS

Min 42" LG mister signalet fra mediasenteret( AOpen ) etter oppstart. Har bilde i begynnelsen av oppstart, men forsvinner når Windows tegnet kommer. Når jeg starter opp i "safe mode" går det greit. Så snart jeg prøver å endre skjerm-oppløsningen på MS mister TV-en signalet igjen ( i safe mode).

Newcomer R-M-I sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av starskype
    Min 42" LG mister signalet fra mediasenteret( AOpen ) etter oppstart. Har bilde i begynnelsen av oppstart, men forsvinner når Windows tegnet kommer. Når jeg starter opp i "safe mode" går det greit. Så snart jeg prøver å endre skjerm-oppløsningen på MS mister TV-en signalet igjen ( i safe mode).

Hvordan kobler du tv'en til PC'en? Over DVI? JEg hadde samme problem som deg jeg også... OM du kjører monitor + LCD-tv over dvi, så kan det hende at maskinen din ikke helt skjønner hvor den skal sende bildesignal tydeligvis...så prøv å napp ut den du ikke skal bruke, og boot pc'en på nytt igjen
    Om du har et ATI-kort så er det en del instillinger i ATI-catalyst som kan ordnes på, så du kan ha begge DVI-pluggene i samtidig....

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hjelp, jeg får ikke bilde fra Aopen Mediasenter på min 42"LG

Hei.

Takker for svar. Jeg har koblet mediasenteret til TV'en med en vanlig monitor kabel. Jeg har dette stående i stua, så det er bare TV'en som er koblet til MS'et. Tidligere hadde jeg en 32" LG, hadde noen små problemer der og, men fikk orden på det etter hvert. Jeg forsto ikke helt hva du mente da du snakket om ATI etc.

Newcomer R-M-I sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av starskype
    Hei.

Takker for svar. Jeg har koblet mediasenteret til TV'en med en vanlig monitor kabel. Jeg har dette stående i stua, så det er bare TV'en som er koblet til MS'et. Tidligere hadde jeg en 32" LG, hadde noen små problemer der og, men fikk orden på det etter hvert. Jeg forsto ikke helt hva du mente da du snakket om ATI etc.

Vanlig monitor-kabel...altså en gammel VGA-kontakt? eller en "ny" DVI kontakt(dvi = litt bred og er standard på nyere skjermkort)...
    Hvilken oppdateringsfrekvens er det du prøver å kjøre når tv'en nekter(HZ) altså...selv kjører jeg 1920x1080 i 75Hz når jeg bruker pc'en mot tv'en...og det fungerer veldig greit....tv'er(og monitorer) pleier å "BLACK'E" ut visst du setter oppdateringsfrekvensen for høyt...prøv på 60Hz, og se om det blir noen forandring da? Visst du FORTSATT har problemer da, kan du sende meg en pm, så kan jeg se hvilke andre ting du kan prøve :-D

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vert borti lingnende problem på samsung 32 Lcd der pc'en var koblet til med vanlig pc skjerm kabel.
    Der var feilen at det er forskjell på skjerm kablene det er noen som har flere pinner i kontakten, har vel noe med om det er VGA eller SVGA . Den som virket uten problem hadde 15 pinner i kontakten.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Unhappy Hjelp! Får ikke bilde på 42"LCD fra AOpen MS

Javel, må sjekke om jeg har riktig kabel da. Får håpe det er så enkelt. Takk for konstruktivt svar

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •