LCD display i mid tower kabinett?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate JR sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    615
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LCD display i mid tower kabinett?

Jobber med å finne en ekstern løsning for min HTPC. Jeg ønsker å flytte alle drev og tilkoblinger til et eget kabinett, slik at jeg kan flytte selve pc'n ut av hjemmekinoen (den er stille, men ikke stille nok). I den sammenheng ser jeg etter en ferdig løsning for å sette inn en 7 tommer lcd skjerm i fronten på et mid tower kabinett ved bruk av 2 stk 5.25 brønner. Noen tips til hvor jeg kan finne noe slikt?

Newcomer Afro sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    277
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vet det finnes løsninger der du kun bruker 1 stk 5.25" brønn. Da skyves skjermen ut av brønnen og brettes opp, slik som i noen bil-anlegg. Vet dessverre ikke hvor disse selges da :P

Newcomer Knekten sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si at jeg ikke har sett noe slikt for salg før, men det fines kanskje. Hvorfor ikke bare lage det selv? Det er stort sett ganske lett å fjerne all plasten rundt lcd-displayer. Burde være en meget lett mod. Også får du sikkert bedre skjerm for mindre penger også.

Intermediate JR sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    615
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Knekten
    Jeg vet det finnes løsninger der du kun bruker 1 stk 5.25" brønn. Da skyves skjermen ut av brønnen og brettes opp, slik som i noen bil-anlegg. Vet dessverre ikke hvor disse selges da :P
    Har sett disse, men de er som regel tilpasset spesielle kabinetter og ikke standard 5.25".....

Sitat Opprinnelig postet av Afro
    Må si at jeg ikke har sett noe slikt for salg før, men det fines kanskje. Hvorfor ikke bare lage det selv? Det er stort sett ganske lett å fjerne all plasten rundt lcd-displayer. Burde være en meget lett mod. Også får du sikkert bedre skjerm for mindre penger også.
    Tenkte på dette selv, men håpet det fantes en enklere løsning. Noen anbefalinger til skjermer? Og er 7" for bredt for mid tower?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •