Dual dvi skjermkort?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dual dvi skjermkort?

Eg er i ferd med å kjøpe projektor med dvi inngang, og tenkjer oppgradere pcen min til htpc. Eg tenkjer kjøpe eit dual dvi kort slik at eg kan ha både lcd skjermen og projektoren tilkopla.

Er dette ei funksjonell løysing? Eg las ein stad at ein ikkje kan få til to skjermbilete med uavhengig oppløysing med Matrox 650. Er det slik med andre dual dvi kort òg? Er det ein stor ulempe.

Det er ikkje mange aktuelle dual dvi kort. Det er eitt frå 3DLabs, nokre få frå Gainward (td GeForce FX 5700 Ultra) og dei trauste frå Matrox. Eg hellar til å kjøpe Gainward, sidan det er meir nye kort. På den andre sida er det nokre som seier at Matrox er uslåeleg på 2d.

Er det synspunkt på kva kort det er som gir det beste filmbiletet?

Helsing Per

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som hjemmekino PC så vil jeg iallfall vurdere støyfaktoren. Matrox støyer en del mindre, med tanke på hvis du skal ha den i stua.

Bildekvaliteten kan jeg desverre ikke si noe om.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjører Z2 (1280x720p) via DVI og en 19" LCD via vga fra ATi Radeon 9700pro og det funker glimrende.

Forskjellen mellom vga og dvi på min lcd er meget liten. Radeon skjermkort er vel kjent for at de er bra på å kjøre mot projektor (bildekvalitet, signalstyrke, kompabilitet).

Har treskjermsløsning (3xcrt) med forskjellig oppløsning på jobben med et Matrox Millenium P750. Dette funker meget bra og stabilt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •