Film på Xbox 360 via pc...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate Mr. Gadget Man sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Film på Xbox 360 via pc...

Hei!

Har etter innstallasjon av diverse service packs til XP og innstallering av mediaplayer 11 mistet denne muligheten. Det vil si, windows media connect som var enkelt å sette opp før er ikke det lenger etter min mening.

Muligheten en hadde tidligere til å velge hvilke mapper Xbox'n hadde tilgang til finner jeg ikke lenger. Den har funnet 2 eksempel filmer som ligger på boksen og jeg har tilgang til min musikk mappen. Filmer er det desverre dårlig med.

Har det skjedd noe med tanke på hvilke formater som er er mulig å streame til Xbox 360 etter oppdateringer eller er det bare jeg som er blind og ikke skjønner hvor jeg skal velg tilgang? Håper noen er barmhjertige nok til å hjelpe til.... ;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vet desverre ikke noe om MediaConnect og Windows Media Player, men jeg har testet TVersity » Home og dette fungerte veldig bra. Denne gjør bl.a. DivX avspilling mulig ved å konvertere disse "on the fly".

Intermediate Mr. Gadget Man sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser veldig lovende ut, så da er dette kanskje et like godt alternativ. Men jeg hater fortsatt ting jeg ikke får til, som i praksis ser ut til å være mulig i alle fall...
    Hører gjerne fra andre som sliter med koblingen mellom pc og 360'n :-D

Active
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr. Gadget Man
    Den har funnet 2 eksempel filmer som ligger på boksen og jeg har tilgang til min musikk mappen.
    Det samme opplever jeg ...

Sjekka ut TVersity sida:

Sitat Opprinnelig postet av TVersity
    Please note that videos that need conversion to play on your device will have a maximum resoluiton of 400×300 after conversion. This will produce a VHS quality video and therefore if the computer running TVersity is fast enough (P4 2.8 or a modern dual core) we suggest increasing this value to 640×480. This will produce DVD quality videos.
    Dette var jo fryktelig dårlig oppløsning. Ser ingen grunn til pakke bort Xbox1 med XBMC enda.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •