Endelig! - J. River Media Center 12

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Endelig! - J. River Media Center 12

Hei!

Jeg så akkurat på J. River Media Centers hjemmeside ( www.jrmediacenter.com ) at versjon 12 er kommet.

For de som ikke kjenner programmet så er det uten tvil det beste programmet for håndtering og avspilling av musikk. Brukergrensesnittet ligner litt på Apple iTunes, men å sammenligne de blir som å sammenligne MS Paint og Adobe Photoshop, dvs. 1000 x flere muligheter. Programmet er kompatibelt med iPod og 100-vis av andre håndholdte spillere, kan enkelt fjernstyres fra andre pc'er, PDA eller mobiltelefon via webgrensesnitt eller programmet NetRemote ( www.promixis.com ), spille musikk i mange soner (f.eks. forskjellig musikk i 4 forskjellige rom via et vanlig 7.1-lydkort) og kan håndtere bilder, video etc. også.

En av de viktigste nyhetene i V12 er, etter hva jeg foreløpig har lest, at man kan velge videodekodere og -filtre, dvs. at det ser ut som om det kan være et alternativ også for DVD/videoavspilling i en HTPC.

Får dessverre ikke prøvd det før om etpar uker da jeg er bortreist, men er det noen andre der ute som har prøvd det? Kan det konkurrere med Zoomplayer for videoavspilling, slik at man endelig kan spille musikk, DVD, video, bilder etc. med ett og samme program?

Jeg anbefaler alle som bruker PC'en til å spille musikk/video å laste ned å prøve (30 dagers gratis prøveversjon, pris 40 USD) og håper på tilbakemelding fra gutta (og jentene ) som allerede bruker JR Media Center om hva de synes om forbedringene fra versjon 11.

Active Bj-h sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Installerte versjon 12 for et par dager siden nå.

Har ikke satt den helt sikkelig opp enda, men jeg tviler på om jeg skal fortsette.

Hovedsakelig er jeg ute etter et program som Media Center. Ja, jeg har prøvd Media Portal osv..

Skal komme tilbake med mine synspunkter om programmet da jeg får testet det sikkelig ut. Første inntrykket var imponerende bra i hvertfall.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har dere testet dette mer nå?

Jeg ser etter alternativ til mediaportal, så lurer da på hvordan J river klarer seg.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    163
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    GUIDE: Mastiff lager HDPC - del 3 - Hardware.no

Står mye bra her vedr. MC fra River.

Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Verjon 13 er nå ute. Noen som har testet? Media Center 13.0.101 -- Available Here

Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke oppgradert fra 12 enda, men har registrert at fra nå av får man lisens på v14 som kommer om noen mnd hvis man kjøper/oppgraderer til v13.

Har forøvrig testet videofunksjonen, og den har utviklet seg veldig siden de første 12-versjonene. Da var den såpass dårlig at jeg la den på is og fortsatte med Zoomplayer. Den har fremdeles ikke like mange muligheter som Zoomplayer, men nå spiller den ihvertfall videofilene mine uten problemer.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •