Erfaringer med musikk funksjon i vista media center

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Erfaringer med musikk funksjon i vista media center

Hei!
    Har nylig installert windows vista og det ler jo bare lekkert. Men, har nå lekt meg musikkfunksjonen og synes det hele å legge til musikk er ganske tungvint. Blant hvis du har lagt til en cd så finner den coveret automatisk, men skal fjerne cden fra mediacenter, så sletter du cden permanent. Hvis du har hukket av en cd og skal "avhukke" den igjen, så er det ikke noen mulighet. Er det noen som har gjort noen erfaringer med å legge til og fjerne musikk i vista mediacenter. Det er mulig jeg har mistforstått hele opplegget her. Det er heller ikke noen funksjon for å søke frem en sang eller et album/artist. Men, som sagt tidligere er det rålekkert design, funksjonaliten er jeg litt misfornøyd med. Håper noen har noen gode erfaringer.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Om du åpner mediaplayer 11, så kan du velge at det du fjerner fra mediaplayer ikke skal slettes, bare fjernes, disse innstillingene blir videreført til MCE.

Angående musikk og søking, så er det vel bare å trykke på den bokstaven du vil gå til, så er du der. Dette gjøres jo kjempe enkelt med fjernkontrollen. De har av en eller annen grunn fjernet valget som het søk, ikke aner jeg hvorfor.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •