Kan en HTPC bli like bra som en Dreambox? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Intermediate kjelli sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    1,408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dette blir flisespikkeri på hva du mener og jeg mener.

Ifølge deg er dreamboxen den tuneren med best brukervennlighet av alle du har testa, og du har testa mange sier du.
    Jeg mener dreamboxen er bare bås (på brukervennlighet) og må betraktes som et leketøy for spessielle entusiaster.

La oss være enige om å være uenige. Og ferdig med det.

Kjelli

Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg sa ikke det. Jeg sa at Dreambox'en er den beste tuneren jeg noen gang har testet. Jeg sa videre at brukervennligheten er fullt på høyde med de andre. Og da snakker jeg om daglig bruk når man har tatt seg den lille tiden det trengs til å lære seg den (og man bør ha Internett, for brukerveiledningen er elendig), ikke om plug'n'play-førstegangsoppsett. For det er jeg enig i er bedre på mange andre.

Den supre bildekvaliteten, super-rask respons, komponentutgangen, muligheten for å kunne se tv på PC'er som er koblet i nettverk og muligheten for å brenne ut det man har tatt opp på DVD i 100% perfekt kvalitet er først og fremst de tingene som jeg mener gjør den til den klart beste på markedet.

Men selvsagt, vi kan ikke alle være enige. Vi har jo alle forskjellige behov og ulike egenskaper ved en satellitttuner vi vektlegger

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •