DVD Profiler & Netremote

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DVD Profiler & Netremote

Hei!

Jeg tenkte jeg skulle sette opp Netremote og DVD Profiler sånn at jeg kan trykke på coveret i Netremote for å spille en film som ligger på harddisken. Jeg har søkt på AVS Forum, Promixis forum (Netremote), InterVocative forum (DVD Profiler) og her på AVForum, men finner ingen guide for hvordan man setter opp dette. Jeg finner en "LUA DVD Jukebox"-fil på Promixis' sider som skal kunne gjøre det, men det er kun en setup.exe fil uten noe mer info.

Er det noen her som bruker Netremote og DVD Profiler sammen? Mastiff??

Active Bj-h sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    *Bump*

Noen som vet?

Trenger dette selv.

Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Leste litt om Netremote 2 forbedringer i forhold til 1.x, og det ser ut som om v2 kan ha det innebygd. Ihvertfall å hente info ut fra DVD Profiler.

Ellers har jeg funnet ut at LUA DVD Jukebox er for Girder 3.3, og en Girder 4-versjon er på vei.

Er litt usikker på om jeg skal oppgradere til Netremote 2, da den koster 50 dollar, og oppgradering fra 1.x kun gir 10% rabatt, som jeg synes er latterlig dårlig. I tillegg må man ha 2 lisenser for å kunne kjøre på PDA og PC samtidig, dette gikk fint med 1 lisens på Netremote 1.x. Og i tillegg koster direkte IR-støtte (dvs. at man kan sende IR-signaler fra selve PDA-en) ytterligere 10 dollar i tillegg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •