Problemer med Hauppauge WinTV PVR500

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Unhappy Problemer med Hauppauge WinTV PVR500

Hei! Jeg har kjøpt meg et slikt kort: Netshop.no - pc data foto minne digital - Hauppauge WinTV PVR500 MCE bulk
    Det er instalert i pc'en, men med lite hell. Med en gang driverene er instalert, går pc'en i lås. Har søkt opp de nyeste driverene, men det hjelper ingen ting. Kortet er helt nytt - da jeg fikk et nytt på bakgrunn av de samme problemene...

Noen som har noen tips om hva som kan være galt? Begynner å bli litt små desperat nå. Tålmodigheten er også sikkelig god om dagen etter at jeg sluttet å røyke så dette har nesten blitt å regne som et verdensproblem :evil:

All hjelp mottas med den største takk :-D

PS: mulig dette er feil kategori, men jeg fant ikke noe bedre.

Newcomer Cato72 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Hei! Jeg har kjøpt meg et slikt kort: Netshop.no - pc data foto minne digital - Hauppauge WinTV PVR500 MCE bulk
    Det er instalert i pc'en, men med lite hell. Med en gang driverene er instalert, går pc'en i lås. Har søkt opp de nyeste driverene, men det hjelper ingen ting. Kortet er helt nytt - da jeg fikk et nytt på bakgrunn av de samme problemene...
    Et par spørsmål:

- Har du et Asus hovedkort?
    - Kjører du Windows XP?
    - Er det i oppstart av Windows at maskinen henger?

Jeg har et Asus P5B Deluxe/WiFi hovedkort og opplevde at maskinen hang ved oppstart. Henvendte meg til både Hauppauge og Asus. Begge skyldte på hverandre, uten at noen kunne komme med noen gode forslag.

Som et siste desperate forsøk installerte jeg Vista. Plutselig fungerte alt...!

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Cato72
    Et par spørsmål:

- Har du et Asus hovedkort?
    - Kjører du Windows XP?
    - Er det i oppstart av Windows at maskinen henger?

Jeg har et Asus P5B Deluxe/WiFi hovedkort og opplevde at maskinen hang ved oppstart. Henvendte meg til både Hauppauge og Asus. Begge skyldte på hverandre, uten at noen kunne komme med noen gode forslag.

Som et siste desperate forsøk installerte jeg Vista. Plutselig fungerte alt...!
    Så fort jeg ble kvitt Windows media player 11, løste problemet seg...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •