MediaCenter generelt

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

MediaCenter generelt

Dere som har kjørt MediaCenter i stua over tid: oppleves systemet som stabilt? Noen med erfaringer både fra XP og Vista?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    158
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Xp er stabilt etter hva jeg syntes. vista det samme, men der har jeg problemer med og få opp meny valg og slik da jeg ser på dvd... altså menyene er der, men ikke markeringen, slik at det blir vanskelig og velge fra sofaen.. må frem med musa

Newcomer R-M-I sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei...
    Kjører selv Vista Media Center for tiden og er ganske fornøyd med dette
    Stabilt, ALT virker som det skal hos meg i allefall...i tillegg kan det annbefales å laste ned en plugin som heter MCEsoft web-media..som lar deg enkelt og greit hive inn web-streams(noen av GOD kvalitet også der ute faktisk)....Og sette dem i forskjellige kategorier for enklere "navigasjon" :P Ganske enkelt genialt...jeg gir det i allefall "thumbs up"... har testet både XP media Center, og diverse Open Source løsninger som. f.eks media portal....men selv om det er en del festlige dippedutter i f.eks MediaPortal så holder jeg en knapp på Vista Media Center
    MediaPortal kommer på en god andreplass hos meg....da de fleste av ekstratingene en får i MediaPortal er tull en ikke trenger likevel....i tillegg virker Vista Media Center raskere....
    Dette er i allefall MIN mening...på MIN pc...ikke sikkert alt fungerer like bra for alle andre

Active RimJob sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sier meg enig med R-M-I der. Kjører Vista mediacenter på ultimate plattform nå og det fungerer både raskere og mer stabilt enn det Mediacenter på XP pro gjorde på samme oppsettet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •