Ingen signaler på nytt TV-kort

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate thunderstorm77 sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    677
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ingen signaler på nytt TV-kort

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke får inn noen kanaler lenger i Bergen. Har sjekket i en annen tråd, og det viser seg at det er andre som får inn de 4 kanalene som sendes over DVB-T. Byttet TV-kort til TerraTec Cinergy 2400i DT MCE for ca. 1 måned siden, og har ikke fått inn noe med det nye kortet. Kan det være noe feil med det? Alt ser ut til å fungere OK (med drivere etc, søker som det skal, har prøvd ulike programmer). Kan det være noe galt med innstillingene? Har jo fått inn signaler tidligere med et annet kort.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Analogt?

Hei. Har akkurat posta en ny tråd om samme problem da jeg fikk øye på innlegget ditt. Har du kabel eller satelitt? Forstår det slik at dette kortet kun fungerer med digitale tv-signaler? Har du funnet ut noe om dette ville det vært fint om du lot meg høre. Irriterende med nytt utstyr som ikke virker.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er det mulig at jeg har gått glipp av noe fundamentalt her, men har det noen gang vært DVB-T sendinger i Bergen??? Jeg har bladd litt rundt på Norkring og NTV's hjemmeside men ikke funnet noe info om at det skal være DVB-T sendinger i dette området.

Det er har vært prøvesendinger fra Tryvann med DVB-T (MPEG2), men disse ble så vidt jeg vet avsluttet 7. mars i år. Det digitale bakkenettet i Rogaland åpner ført i september 2007, men vil være basert på MPEG4. Jeg er usikker på om du vil kunne bruke TerraTec kortet da.

- Judaz -

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •