Display på htpc, unødvendig?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Display på htpc, unødvendig?

Har i dag display i mitt htpc kabinett, men jeg klarer ikke helt se hvorfor jeg betalte ekstra for å få det.

Synes det blir for liten skrift til å få noe særlig med informasjon derfra.

Så lurer egentlig på hvordan dere andre vurderer dette med display, får dere noe nytte ut av det på en htpc?

Ser at det nå kommer fjernkontroller beregnet til vista og dens gadget funksjon, hvor avspillingsinformasjon osv komme direkte i displayet på fjernkontrollen + mulighet for å se innholdet på pcen direkte på fjernkontrollen. Vil ikke dette være en mye bedre løsning?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    233
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er ikke så heldig å ha disply på selve pc'en, men kjører en lilliput 10" touch skjerm mot htpc'en.
    Denne bruker jeg mye når jeg bare spiller musikk (har en mengde musikk lagret på en NAS), samt har medie center bildet (menyen) på når jeg kjører prosjektoren. Utvidet skjerm til PJ.
    Funker som bare fytterakkern.
    Så en htpc uten noen separat skjermløsning anbefaler jeg ikke.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, jeg kjøpte et kabinett med display stort sett for at dette gjør at maskinen ser mer ut som et A/V komponent av typen DVD spiller enn uten. De fleste DVD spillere har jo en slik skjerm, uten dette blir illusjonen dårligere syntes jeg. Men funksjonsmessig for meg har den ikke noen hensikt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •