Spoling/fast forward windows MCE

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Spoling/fast forward windows MCE

Har nettopp installert windows mediacenter og det hele er jo lekkert, men det overasker meg at spole funksjonen er slik den er. Tidligere i feks mediaplayer var det jo en "slider" hvor man kunne spole frem og tilbake. Er denne funksjonen virkelig borte i mediacenter ? Eller er det jeg som har gått glipp av noe her???
    Det er mulig det finnes tråder som dekker akkurat det jeg etterspør, men søk i forumet har ikke gitt noe treff.

Newcomer own sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    280
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Går ut fra at du har fjernkontroll, men du kan også bruke "panelet" nede i venstre hjørnet av skjermen hvis du bruker mus.

Knappene >| og <| hopper 30 sekunder
    Knappene >> og << øker spolehastigheten for hver gang du trykker opp til 4 ganger.
    Noen "slider" er det ikke i MCE, for alt her er beregnet for fjernkontroll, ikke mus.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av own
    Går ut fra at du har fjernkontroll, men du kan også bruke "panelet" nede i venstre hjørnet av skjermen hvis du bruker mus.

Knappene >| og <| hopper 30 sekunder
    Knappene >> og << øker spolehastigheten for hver gang du trykker opp til 4 ganger.
    Noen "slider" er det ikke i MCE, for alt her er beregnet for fjernkontroll, ikke mus.
    Jeg har ikke ikke fjernkontroll, men trådlåst tastatur som jeg bruker å styre volum, spoling, stop, pause osv. Ja, da finnes ikke det som jeg etterspør, men for forsette å bruke knappene. Takk for tilbakemelding.

Active Cax sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er ganske krøkkete og dårlig implementert. Selv om man har prioriert fjernkontrollbruk utelukker jo ikke det vanlig slider på noen måte. I tillegg er det for stor forskjell mellom det nivået som spoler for sakte og det som spoler for fort. Kanskje bedre i Vista?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •