trådløs mus

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: trådløs mus

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

trådløs mus

har kjøpt meg en trådløs mus for bruk med htpc. synes denne virker dårlig på spill, og ønsker en vanlig optisk mus med icemat til spill.
    den trådløse musa er koblet til usb. er det da mulig å koble en annen mus til den vanlige musinngangen og få begge til å virke samtidig? eller må jeg bytte hver gang jeg skal spille eller se på film?

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er det da mulig å koble en annen mus til den vanlige musinngangen og få begge til å virke samtidig? eller må jeg bytte hver gang jeg skal spille eller se på film?
    Jeg har ikke testet dette, men har hatt 2stk tilkoplet samtidig, og da har begge virket. Om dette er ment til å virke, vet jeg ikke.
    Hvilken trådløs mus kjøpte du? Jeg har Logitech MX700, og den fungerer ypperlig til spill.....

Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har heller ikkja hatt problemer med min trådløse mus til speling. Husker ikkje kva den heiter, men meiner det og er logitech.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kjøpte mus og tastatur i en pakke på elkjøp. de kaller den for Logitech cordless desktop deluxe optical. problemet for meg er at ved raske bevegelser følger ikke bildet med. det står bare stille eller går en annen vei. musa virker heller ikke med icemat. prøvd alle slags underlag...

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kjøpte mus og tastatur i en pakke på elkjøp. de kaller den for Logitech cordless desktop deluxe optical. problemet for meg er at ved raske bevegelser følger ikke bildet med. det står bare stille eller går en annen vei. musa virker heller ikke med icemat. prøvd alle slags underlag...
    Jeg har brukt et slikt sett jeg også, og det duger desverre ikke til "presisjons" spilling.. (Eks. CS)

En mulighet er Logitech MX700 eller MX900.. De er mer enn raske nok..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •