Førsteinntrykk Scaleo EV - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6
Viser resultater 101 til 103 av 103
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kjører selv dette kortet ATI HD3450, og lyden fungerer utmerket via HDMI

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Rette en stor takk til Microsoft - Og deres medarbeidere!!!

Sitat Opprinnelig postet av lucaz
    Heisann alle medlurte forbrukere!

Gidder ikke å ta noe mer om alle problemer som er nevnt, det er sikkert like ille ennå. Men skal faktisk få lov til å berømme Fujitsi-Siemens for deres support vilje. Har droppet Nicator helt, da disse noldusene ikke klkarer å føre inn saker eller gi tilbakemeldinger!!

Tok kontakt med FJ i forbindelse med ustabilt bilde på HDMI utgangen.. noe som ikke er noe nytt. De ba meg prøve å oppgradere BIOS. Noe jeg ikke skulle ha gjort, det endte med at LAN utgangen "forsvant" fra hovedkorter. Tok derfor kontakt med de igjen, og de hivde seg rundt og fikk maskin inn på service. Det viste seg at det eneste som nyttet var å skifte hovedkort. Fikk maskinen tilbake med Media Center 2005 installert. Satte da optimistisk inn min oppgraderings cd til Vista - Men den godkjente ikke nøkel!!!

Kontaktet Microsoft, som desverre kunne informere om at jeg måtte kontakte Moduslink ettersom jeg hadde kjøpt den der - Men de kunne samtidig informere om at avtale mellom Moduslink og Microsoft var opphørt, og at selskapet var konkurs!!! Kjøp ny lisens, eller kontakt Fujitsu Siemens!! Bra svar til en stakkars forbruker.

Kontaktet Fujitsu Siemens, som skulle se på saken, men de anbefalte meg å re-instalere mediacenter, og deretter prøve med OEM oppgraderingen til Vista.. Kommer tilbake med info.. hvis det fungerer.. hvis ikke blir det vel linux på denne kassa, og nedgradert til server!!

Ble kontaktet av Microsoft, som hadde vært inne her og lest tråden!!! De hjalp meg med problemet mitt. Og gjorde slik at jeg fikk benyttet Vista!!!

En kjempestor takk til vedkommende!! Du vet hvem du er!!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Viftestøy anyone?

Arrgghh! Utrolig med støy en eller annen vifte har begynt med siste måneder.
    Gidder jeg plukke fram PC, og identifisere hvilken?
    (Er neppe skjermkortvifte, da det ikke finnes skjermkort i denne!!!!)

Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •