Hvordan velge lydspor på divx/xvid i Windows Media Center?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Hvordan velge lydspor på divx/xvid i Windows Media Center?

Hei,

Jeg har en laptop med Windows Media Center installert. Veldig godt fornøyd, tross noen begrensninger. Jeg har oppdaget at dersom jeg prøver å spille av divx filer (eller xvid) med 2 lydspor, så blir av en eller annen grunn lydspor nummer 2 valgt (director's commments). Dette lar seg enkelt løse ved å spille av filene i for eksempel Media Player Classic (som jeg bruker). Det rare er at når jeg velger lydspor i MPC, så er kommentator-sporet nummer 2, og MPC velger automatisk det første (slik jeg vanligvis ønsker).

Er det noen som vet om en måte å endre valgt lydspor med fjernkontroll eller tastatur i Windows Media Center? Og hvorfor velger WMC automatisk det andre lydsporet (i alle fall i alle de tilfeller jeg har sett).

mvh
    Gazza

Newcomer Cowstian sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lydspor

I MCE så kan du sette opp om den skal velge lydpor automatisk eller etter språk, du kan kanskje gå å endre det til at han skal velge engelsk alltid og om dette kansje kan fjerne problemet ditt.

Hvis ikke det fungerer så vill jeg ha gått inn på filene og sletta det lydsporet du ikke vil ha.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •