Heisann
Vi har en Philips plasma HD 50", Amitech mediacenter og en digitalkabel TV boks fra Canal digital. Det er kommet noen problmer her selvfølgelig..

1. Displayet på Amitechen er helt sort. Det eneste som lyser er den lille HDD ikonet som blinker i takt med bruken av HDDn. Er dette en instilling eller har diplayet gått?
2. Nå har jeg satt opp den til å sende i 1280x768 piksler og da viker PC inngangen fint på plasmaen, men bildtet er forskyvet 10 - 15 piksler til høyre. Etter å ha justert oppløsningen til 1280x720, så går det kun å ta inn signalen via HD inngangen på TVen. Da er ikke bildet forskyvet og DVD filmer feks gir strålende bilde. MEN når jeg siden tar opp Windows igjen så går det ikke å lese teksten. Hvilket oppsett kan jeg bruke for å få bra film OG PC kvalitet egentlig? Finnes det noen?
3. Utgangene på Canaldigital boksen er kun scart skremmende nok. Inngangene på Amitech er alt utenom Scart. Hva er beste overgangen her? Har prøvd scart til Svideo med da får jeg ikke bilde engang.. Mulig det var for få pinner i Scartadaptern, men det kan være andre feil også vil jeg tro...

VELDIG takksam for hjelp!

Mvh
Hosse