Tv-kort med hdmi/dvi + Canal Digitals nye tuner

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tv-kort med hdmi/dvi + Canal Digitals nye tuner

I forbindelse med at Canal Digital skal levere ny HD-tuner i mars/april, (var tidligere feb, men de har hatt noe problemer med produksjonen) lurer jeg på om noen vet om det finnes/kommer et Tv-kort med HDMI/Dvi inngang??

Det skal visst være HDMI og DVI utgang på de nye tunere.
    Dette vil jo bli en helt annen verden for oss som sliter med CDC-5050 og kompositt ut til HTPC..

Ettersom jeg forstår så er det ikke så lett å bruke parabolkortet i camslot e.l. pga at CD begynte å pare kortene sommeren 2006.

Noen som har noen tanker omkring dette?

Mvh

Newcomer Cato72 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Alopheim
    I forbindelse med at Canal Digital skal levere ny HD-tuner i mars/april, (var tidligere feb, men de har hatt noe problemer med produksjonen) lurer jeg på om noen vet om det finnes/kommer et Tv-kort med HDMI/Dvi inngang??

Det skal visst være HDMI og DVI utgang på de nye tunere.
    Dette vil jo bli en helt annen verden for oss som sliter med CDC-5050 og kompositt ut til HTPC..

Ettersom jeg forstår så er det ikke så lett å bruke parabolkortet i camslot e.l. pga at CD begynte å pare kortene sommeren 2006.

Noen som har noen tanker omkring dette?

Mvh
    Med forbehold om at jeg husker feil, så tror jeg du kan bruke et TV-kort (ikke skjermkort) som mates med DVB-S signaler fra Canal Digital. Da slipper du problemet med at du må få PC'en til å skifte kanal på dekoderen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •