Lurer på et par ting angående net remote.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lurer på et par ting angående net remote.

Jeg vurderer å gå til anskaffelse av net remote til min pda, men i den forbindelse lurer jeg på et par ting.

-Kan net remote brukes på annet enn pc, feks reciver, tv osv?

-Hvordan er grensesnitte på net remote? Er det som en vanlig fjernkontroll, eller kan jeg få fram iconer for hver kanal, se igjennom bilder, musikk og filmer fra mediacenter via pda?

-Er der noen sted jeg kan søke etter ferdig konfigurerte systemer for å se om min reciver, tv eller annet alt er programert inn?

-Disse konfigurasjonsfilene, må de da hentes inn hver gang jeg skal gå fra å styre tv til reciver, eller blir det en stor konfigurasjon som da dekker tv, reciver og mediacenter?

-Å lære opp net remote sammen med grider til å styre feks reciver, er dette en bedre løsning en fra pda og direkte til reciver? Er det eventuelt mer arbeid i det, eller er der gode guider som tar meg steg for steg igjennom det?

Ble mange spørsmål nå, men er greit å få en liten pekepinn på hvordan dette fungerer i praksis.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kom igjen da, er da nok folk her som bruer net remote til at en skulle kunne fått svar på noe av det jeg spør om.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •