Trådløs overføring PC-TV

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trådløs overføring PC-TV

Hei
    Har lyst i integrere pcen i hjemmekinosystemet, men kan(får ikke lov) å ha pcen i stuen. Jeg vil ha tilgang til musikk,bilder og film fra pcen. Kan selvføgelig ikke trekke kabel gjennom halve huset heller...

Har sett på noen løsninger fra bla Linksys, men dette virker ikke helt ferdigutviklet...
    Så kom jeg over denne fra Pinnacle Showcenter. Datablad
    - Noen som har erfaring med denne?

Newcomer ok sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    194
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stalltipset her er vel å drøye innkjøpet så lenge du kan. Jeg vil tippe at det er en god del slike produkter på vei ut i markedet nå. Hittil har
    trådløse nett vært for tynne til å sende bra videokvalitet, men når man nå er oppe i 100Mbit++ så kommer det nok en rekke produkter som har til hensikt
    å koble PC'en din med stereoanlegget/TVen på en fornuftig måte. Jeg tror ikke det er skremmende bra kvalitet på noe av det som er ute idag.
    Ihvertfall ikke dersom du skal vise på noe større enn en TV.

OK

Intermediate Mastiff sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ta heller en titt på S-Video via Cat 5, jeg tror det er det som brukes. Trådløst vil ikke gi bra nok kvalitet på flere år ennå.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mastiff
    Ta heller en titt på S-Video via Cat 5, jeg tror det er det som brukes. Trådløst vil ikke gi bra nok kvalitet på flere år ennå.
    De nyeste nettverkskortene gir deg opp til 54 Mbps (trådløst) som er mer enn nok for å overføre dvd-filmer ukomprimert og hva annet en måtte ønske. Personlig er jeg mer bekymret for stråling osv fra disse produktene. Jeg vet det er gjort undersøkelser av dette som konkluderer med at det ikke er forbundet med noe fare, men hvem vet hva langtidseksponering for slikt kan føre til? Selv ville jeg holdt disse produktene langt unna soverom og uansett skrudd dem av om natta. Men så er jeg av den typen som skrur av mobilen om natta også..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •