zoomplayer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: zoomplayer

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

zoomplayer

Jeg får forskyvelse i lyden når jeg bruker Zoomplayer, men hvis jeg kjører mediaplayer så funker det fint, hvorfor?

Intermediate Mastiff sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mener du syknroniseringen mellom lyd og bilde? Hvilke dvd-filtre bruker du? Lyd/bilde.

Newcomer ok sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    194
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det skulle i teorien ikke spille noen rolle hvilken av de to du bruker, siden de begge skulle bruke samme codec'er for konvertering av filene til
    lyd/bilde. Kan tenkes ZoomPlayer har dratt med seg noen codec'er som bare den ser og at de ikke er helt hundre. Fjern ZP og reinstaller, helst
    med en nyere versjon. 3.30 er vel gitt ut, og du bør kunne laste ned demo-versjonen for å se om det funker. Ellers anbefaler jeg GSpot for å
    se hvilke codec'er som er installert på maskinen og hvilke som blir brukt på en gitt fil. Spesielt installasjon av såkalte codec packs (Nemo etc)
    hiver inn så mange halvferdige codec's at det bare er å be om bråk. Man burde heller fjerne alt og bare installere de få man trenger.

http://www.headbands.com/gspot/

OK

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe kjenner godt til den der ja, den verste hos meg er Windvd. Hvis jeg bruker Powerdvd sammen med Zoomplayer funker det som regel bra.

Men Windvd gir meg et bedre bilde, så jeg vil jo gjerne bruke den. Hvis jeg får forsinkelse mellom lyd og bilde pleier jeg rett og slett å stoppe Zoomplayer og så trykke på play med en gang. Da pleier lyd å bilde å bli synkronisert.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

takk for svar,

Jeg har jo lagt inn en haug med codecpacker, så det er vel en god ide å få avinstallert litt tenker jeg

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •