xbox360 & Media center extender ERROR!!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

xbox360 & Media center extender ERROR!!

Hei, har et problem med å avspille musikk,bilder og video/tv via mediacenter på
    xbox360 får opp : MEDIA CENTER EXTENDER ERROR
    An error has occured while using Media Center Extender.To continue,reset your device.For more information resetting your Extender,refer to your hardware documention.

Hadde win XP med windows media connect til xbox360 men har nu kjøpt MCE 2005 å lagt det inn, får opp media center på xbox360 på plasmaen, men når jeg skal spille av f.eks musikk etc.. får jeg denne ERROR.

Hva i huleste er feilen her? Noen som vet?
    Denne reset your device er det xbox360 dem snakker om?tilbake til fabrikkinnstillinger når man kjøpte xboxen?

Øivindo

Active
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    får lagt inn all musikk,bilder etc..på xbox360 via mediacenter men når jeg trykker:PLAY så får jeg ERROR..alt funker bra på pcen men når jeg kjører dette på xbox360 får jeg problemet.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har akkurat det samme problemet! Og det virker som det kom i forbindelse med mediaplayer 11?? Om noen har en ide om hva det kan være så rop ut.. Skummer forum fra det store utland og prøver å finne det ut selv, men ikke lett..

Jeg fant ut hva det var!.. Nesten pinlig men.. Mediaplayer 11 blir stoppa av brannmuren på pcen. må bare konfigurere den så blir det bænkers

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •