Ingen surround lyd i MCE

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer ls_15 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ingen surround lyd i MCE

Bruker AC3Filter 1.1. Mister dialogen i filmene ved bruk av annet enn stereooppsett. Har SB Audigy 2 lydkort. Bruker spdif- utgangen.

Noen som har forslag til hvordan jeg skal få DD/DTS?

Newcomer own sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    280
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Går ut fra at du bruker MCE siden du spør her.

Gå inn i Instillinger - DVD - Lyd, så får du opp et kontrollvindu (som regel ikke MCE kompatibelt, du må bruke mus). Der velger du lydoppsett (SPdif - 5.1 el.l.)

Sett så reciveren din i DolbyDTS så switcher den selv når du setter inn en DVD.

Newcomer ls_15 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av own
    Går ut fra at du bruker MCE siden du spør her.

Gå inn i Instillinger - DVD - Lyd, så får du opp et kontrollvindu (som regel ikke MCE kompatibelt, du må bruke mus). Der velger du lydoppsett (SPdif - 5.1 el.l.)

Sett så reciveren din i DolbyDTS så switcher den selv når du setter inn en DVD.
    Jeg har prøvd med både AC3 filter 0.68 og 1.1. Jeg har valgt SPDIF passtrough, men det hjelper ikke. Når jeg tester forskjellige oppsett, fungerer ingen med centeroppsett (3.0/3.1/5.0/5.1). I MCE står det Dolby Digital på "status- linja", men forsterkeren bruker kun DD ProLogicII. Har H/K DPR2005- receiver.

Dette gjelder også i TeatherTek, som jeg akkurat prøvde. Audio Out satt til SPDIF gir ingen dialog. Er det andre som har erfaringer med dette kortet (Audigy 2)?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •