Offisiell AVforum HTPC - vær med å bestemme konfigurasjonen! - Side 9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 9 av 43 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 19 29 39 ... SisteSiste
Viser resultater 161 til 180 av 843
    Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Blir nok litt vanskelig å legge ut imager viden tilgjengelig gitt, mulig det lar seg gjøre å eksportere kun oppsett, men det har aldri jeg hørt om før...

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,886
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Scirocco
    HTPC-kabinetter som ikke støyer faller nok utenfor prisrammen til dette prosjektet (5-6000).
    Jeg liker å forbeholde støyfritt til 0dB SPL @ 1m. For å kunne garantere det må man ha eksakt null roterende deler i kabinettet, og i tillegg passe på trafo og lignende. I praksis er det mulig, men vil gi deg en sterkt handicappet PC med flash-disk i stedetfor harddisk, begrenset CPU og/eller massive passive kjøleløsninger med heatpipes etc. Jeg regner med at du tenker på mCubeds passive kabinett som rett nok er tøft, men det benyttes normalt med harddisk og har en sikkerhetsvifte i toppen i tilfelle overoppheting.

Jeg foreslo en kravspec tidligere som var mer praktisk rettet: Kabinettet skal ved en avstand på f.eks 2 eller 3 meter normalt ikke være mulig å høre over bakgrunnsstøyen (trafikk, lamper/kjøleskap, trafo i andre elektriske apparater etc) i en vanlig stue.

Avhengig av hva man definerer som en vanlig stue så har jeg oppnådd dette i min stue med et HTPC-kabinett til litt over 2000,- Jeg må nærmere enn 1 meter, og da er det duringen fra harddiskene jeg hører. Jeg har planer for å henge disse opp, men pga lite behov har dette blitt utsatt.

Jeg mener bare at dersom en kun skal kjøre en standard mediaPC-løsning, med helt vanlig oppsett og kun Win MCE installert så kunne vi brukere uansett bare ha bestilt en vanlig mediaPC fra mpx, komplett, netshop el. En HTPC fra avforum må inneholde noe spesielt, både utstyrsmessig og softwaremessig.

Helt enig. Men tar en slik løsning nesten som en selvfølge, så lenge brukere her inne invisterer gratis-timer i prosjektet.
    Jeg har investert tall-løse timer i mitt HTPC-prosjekt. Jeg har foreslått for andre brukere at basis-funksjoner spesielt for hver enkelt hardware og hvert enkelt land i større grad blir satt opp automatisk men har fått liten gehør for det.

Hva jeg mener?

Jo, man må velge og sette opp PC-hardware:
    *ikke trivielt for hvem som helst

Man må sette opp lavnivå greier i windows og bios som sikrer ytelse og stabilitet. Dette inkluderer
    *software viftestyring,
    *downspeeding av CD/DVD,
    *løsning på diverse dårlige drivere (jeg må disable hyperthreading for at ikke wlan-kortet skal gi meg bsod),
    *oppsett av klønete iMon drivere og
    integrering av VFD-display mot MediaPortal inklusive substitusjon av særnorske tegn som displayet ikke takler,
    *oppsett av fjernkontroll til fornuftige funksjoner inklusive en egen plug-in i MediaPortal for å la deg få hoppe fra seksjon til seksjon ved et knappetrykk
    *krangling med Suspend/S3 som Microsoft gjør sitt beste for å ikke støtte (hvis biosen står feil når du installerer Windows må du reinstallere windows for å få støtte!). En HTPC skal alltid ligge i suspend og dra minimalt med effekt, og være påskrudd på 3 sekunder.
    *Oppsett av EPG mot dagbladet sin server
    *Påse at man faktisk er i stand til å sende bitperfekt audio ut av spdif
    *Installere siste drivere til skjermkort, nvdvd, sette opp deinterlacing og sånt

Oppsett av media
    *installere fornuftige codec-er og bruke verktøy for å prioritere disse fornuftig (noen codecer vil på død og liv sette seg selv til å spille av absolutt alt)
    *Installere Reclock og få det til å fungere med alt annet
    *Installere Powerstrip og sette opp batcher (i mitt tilfelle) for å kompensere for talentløse tv-produsenter som tror at frame-skipping og overscan er helt ok
    *AnyDVD for fjerning av FBI-warnings

Oppsett av software
    *Installere en stabil build av MediaPortal (eller lignende)
    *få inn nødvendige plug-ins som RefreshRateControl
    *Gå igjennom alle seksjoner og manuelt velge fornuftige codec-er, feilsøke opp mot tv-kort

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av clasm
    Vista støtter DX10, men det er nok fortsatt en stund til at man reelt sett har behovet. Selv DX10-spill er et stykke unna (faktisk ser vel norske Age of Conan til å bli av de første og mest interessante).
    Njæ... behovet er jo egentlig ikke mer enn et 6600 kort egentlig,
    men trodde da jeg så denne tråden at vi skulle bestille en skikkelig råtass av en HTPC, er jo der rabattene ligger... sånn som det ser ut nå kan jeg like godt kjøpe en vanlig HTPC til 8000 hos komplett og spørre om 500 i avslag...

Trodde vi skulle bestille noe til mellom 12-15000 og få skikkelig avslag på et par tusen pga stooor bestilling...

Min fetish er også å kunne spille de beste spillene med råeste innstillingene på min 46" HDTV uten masse hakking... og et DX10 kort nå ville hatt en god varighet... dessuten er det vistnok meget stillegående...

Er forrestn en haug med spill som kommer nå som vil støtte DX10..
    Gleder meg aller mest til Alan Wake

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,886
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tiiim
    Trodde vi skulle bestille noe til mellom 12-15000 og få skikkelig avslag på et par tusen pga stooor bestilling...
    Jeg tror at et slikt prosjekt må sees på som:
    1. For å spare tid (ferdig oppsett)
    2. For brukere som ikke vil sette seg inn i ting i dybden

Å tro at komplett eller andre har så store avanser på komponenter at man kan spare vesentlig kontra å bygge alt selv tror jeg er for optimistisk.

Prisnivå og kapabiliteter må legges slik at tilstrekkelig mange vil delta. Jeg tror at også en HTPC til 5000,- ville ha fenget mange hvis den var godt designet. Ikke alle vil ha Core2 quadro, Geforce 8800 etc.

Unntaket er hvis man (som mange her) ikke bygger "rett" første gang og ender opp med en hylle full av bråkete PSU-er, trådløse tastatur med dårlig rekkevidde, etc. Jeg har ganske mange halvgamle dårlige komponenter du kan få billig =)

-k

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Bare noen innspill

Selv har jeg følgende skjermkort:

PowerColor Radeon X1950PRO 256MB GDDR3, ViVo/HDCP

Vivo serien til Avi er som kjent laget for å yte ekstra god billedkvalitet. Dette ble kjøpt hos komplett for 1700kr. Det har også en kjøleløsning fra Artic Cooling som tar litt plass, men som gjør at viftestøy nesten ikke er hørbart. Det skal uansett presses rimelig hardt før vifta begynner å gå noe særlig. Kjører HD uten problemer. Kan anbefales.

Mange foreslår relativt dyr RAM med unødvendig høy hastighet. Såfremt man skal kjøre et Core2Duo oppsett holder det i lange baner med standard PC5300 ram. Hastigheter over dette har ingenting for seg, da Core2Duo E6300 ol. kjører på denne hastigheten som standard. Skal man benytte seg av raskere RAM må man overklokke maskinen, noe jeg tviler på majoriteten av ev. kjøpere blir å gjøre. Dette fører jo selvfølgelig også til mer varmeutvikling -> mer viftestøy.

Synes også mange av PSU'ene er unødvendig store/kraftige. Selv har jeg kjørt en dobbeltkjerneoppsett med et strømslukende Ati radeon x1900XT og diverse tilbehør på en Enermax 300w strømforsyning over lengre tid uten problem. Ikke at jeg vil anbefale dette, men strømforsyninger på 500< er unødvendig.

Mvh.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rallypigg
    Selv har jeg følgende skjermkort:

PowerColor Radeon X1950PRO 256MB GDDR3, ViVo/HDCP

Vivo serien til Avi er som kjent laget for å yte ekstra god billedkvalitet. Dette ble kjøpt hos komplett for 1700kr. Det har også en kjøleløsning fra Artic Cooling som tar litt plass, men som gjør at viftestøy nesten ikke er hørbart. Det skal uansett presses rimelig hardt før vifta begynner å gå noe særlig. Kjører HD uten problemer. Kan anbefales.
    VIVO vil si Video-In/Video-Out -- dvs. at kortet har mulighet til å hente inn video fra f.eks. VHS-spiller e.l. Dette i tillegg til TV-utgang.

Kjøre HD uten problemer kan omtrent det meste moderne. Å kjøre det optimalt er en annen sak.

Mange foreslår relativt dyr RAM med unødvendig høy hastighet. Såfremt man skal kjøre et Core2Duo oppsett holder det i lange baner med standard PC5300 ram. Hastigheter over dette har ingenting for seg, da Core2Duo E6300 ol. kjører på denne hastigheten som standard. Skal man benytte seg av raskere RAM må man overklokke maskinen, noe jeg tviler på majoriteten av ev. kjøpere blir å gjøre. Dette fører jo selvfølgelig også til mer varmeutvikling -> mer viftestøy.
    Man trenger ikke overklokke for å bruke PC6400, dvs. 800 MHz. Dette er en hastighet som Intels brikkesett offisielt støtter. Med det sagt, ja, det kan være noen kroner å spare i å velge PC5300.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et element man kan bemerke seg er at Komplett og andre gjerne har en annen kalkyle på løse komponenter enn en ferdigbygd PC. Pga. dette trenger ikke en ferdigbygd PC m/garanti som et produkt i sin helhet og fulle supportvilkår etc. bli spesielt dyrere enn å kjøpe komponenter løst og sette sammen.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,886
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes også mange av PSU'ene er unødvendig store/kraftige. Selv har jeg kjørt en dobbeltkjerneoppsett med et strømslukende Ati radeon x1900XT og diverse tilbehør på en Enermax 300w strømforsyning over lengre tid uten problem. Ikke at jeg vil anbefale dette, men strømforsyninger på 500< er unødvendig.
    Dette er det også stor enighet i gjennom tråden.

PSU bør være på 300W eller mer, ha høyt effektivitet, ha en god vifte og god temperatur-kontroll av vifta. Dvs at den kan opprettholde stabil spenning for alle komponeneter, utvikler minimalt med egen varme, er så stillegående som mulig ved lav belastning og kan hjelpe til med å suge ut varm kabinett-luft når systemet belastes hardt.

mvh
    Knut

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av clasm
    VIVO vil si Video-In/Video-Out -- dvs. at kortet har mulighet til å hente inn video fra f.eks. VHS-spiller e.l. Dette i tillegg til TV-utgang.

Kjøre HD uten problemer kan omtrent det meste moderne. Å kjøre det optimalt er en annen sak.

Man trenger ikke overklokke for å bruke PC6400, dvs. 800 MHz. Dette er en hastighet som Intels brikkesett offisielt støtter. Med det sagt, ja, det kan være noen kroner å spare i å velge PC5300.
    Forutenom TV inn/ut har også Vivo kortene akselerert hardware for optimal avspilling av HD/film materiale, som du ikke finner på kort som ikke har Vivo betegnelsen.

Brikkesettet støtter hastigheter på 800Mhz ja, men det gjør ikke Core2Duo (Conroe) prosessoren, offesielt. Altså for å oppnå denne hastigheten må overnevnte prossessor overklokkes.

Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du tenker kanskje på "Avivo"? VIVO er som sagt video in/out.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rikky
    Du tenker kanskje på "Avivo"? VIVO er som sagt video in/out.
    Ja, det er denne teknologien jeg tenker på. Du finner den i bruk i de fleste Ati kort, men i forskjellig utstrekning avhengig av modell.

Intermediate Homealone sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    835
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøver å tenke litt fremtidsrettet her. Vil ikke Windows Vista være et naturlig valg i så henseende?

Bare er litt redd for ar eksempelvis ffdshow og annet gøy ikke er støttet av Vista.

Noen tanker rundt vista og kompabilitet til våre preferanser til htpc-software?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forutenom TV inn/ut har også Vivo kortene akselerert hardware for optimal avspilling av HD/film materiale, som du ikke finner på kort som ikke har Vivo betegnelsen.
    Du tenker på Avivo, som alle X1-kortene til ATI støtter. VIVO er kun en betegnelse for kort som altså har TV-utgang OG Video-inngang, og er ikke direkte relatert med Avivo.

Brikkesettet støtter hastigheter på 800Mhz ja, men det gjør ikke Core2Duo (Conroe) prosessoren, offesielt. Altså for å oppnå denne hastigheten må overnevnte prossessor overklokkes.
    [/quote]

Minnehastigheten som støttes er uavhengig av prosessoren. Sett slik er det ingen direkte spesifisert minnehastighet for Core 2 Duo. 800 MHz DDR2 er en JEDEC-standard som flere Core 2-kompatible brikkesettene støtter (f.eks. 965-serien, 975X-serien, nForce 680i-serien), og det er dermed IKKE snakk om overklokking av verken prosessor eller minnebuss.

F.eks. kan man jo se hva Intel oppgir for et av sine egne hovedkort:
    "Support for DDR2 800, DDR2 667, or DDR2 533 MHz DIMMs" (http://www.intel.com/products/mother...BX2/index.htm). Slik Intel selv opererer i henhold til dette, har de aldri hatt støtte for hastigheter som ikke har vært JEDEC-spesifisert (Error 404 / JEDEC Page.

Intermediate Mastiff sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    The Big Dog is back! (Etter halvannet år som uregistrert snuser...)

Jeg er redd for at herrene har begynt i feil ende. En socket 775 er etter min mening bare tull! For å få best mulig forhold mellom ytelse og krefter er det bare Socket 479 som holder. For eksempel en Intel Core 2 Duo T5500, som ligger på rundt 1700-1800 kroner. Den er kanskje ikke inne i Kompletts vanlige assortement, men kan garantert tas inn bå bestilling. Det beste hovedkortet til denne er nok AOpen i975Xa-YDG, som ligger på like under to høvdinger. Det fins også billigere kort, men dette har en god del fordeler, spesielt hvis man vil kaste på litt køl etter eget initiativ (flytter man to jumpere, er det plutselig fast på FSB 200 istedenfor 166, og min CoreDuo (Yonah) kjører dette uten å bli det minste svett. En stillegående luftkjøler og en gigabyte minne (to gigabyte er bare vås - ingen HTPC-applikasjoner har bruk for det), og en strømforsyning med en 12-centimeters vifte burde ha den siden av saken i boks. Jeg er blitt veldig glad i Thermaltake-modellene, man kan så vidt høre dem på en meters avstand.

Når det gjelder skjermkort, er det nok en fordel å ha et kort som er sertifisert for HDMI-visning av BlueRay/HD-DVD i full oppløsning (hvis noe sånt fins ennå - jeg har ikke sjekket siden det ikke hjelper så mye på en CRT-prosjektør). Og DX10 bør nok også være til stede, en HTPC skal gjerne vare i noen år. Den jeg bygde for et visst nettsted har hatt en eneste oppgtradering, og det er mer minne. Fra 512 til 1024, og det hadde ikke noe med HTPC-bruken, men med at det krever en del minne å tagge og sortere et musikkbibliotek på over 80 000 spor. (Pensjonerte disk-jockeyer har gjerne noen plater...)

Det har vært mye prat om kabinett i denne tråden, og jeg syns vel det er feil ende å begynne i. Men hvis jeg skal komme med et forslag, har jeg fått sansen for Lian Li PC-800B, men det er det bare Microplex og Netshop som ser ut til å ha i sitt sortiment. Likevel, det er et åpent kabinett med god kjøling, og det er det store problemet med mange av de spesielle HTPC-kabinettene.

OK, da tar jeg på meg min flammesikre pyjamas (gul, med lodne føtter i størrelse 45) og huker meg sammen før stormen!

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    835
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Velkommen tilbake Mastiff!

Må takke deg for guiden på Hardware.no. Den gjorde filmopplevelsen min enormt mye bedre. Er litt sur på deg siden du kommer å foreslår noe helt nytt nå som vi begynte å komme litt i boks med tanke på hardware.

Har du mulighet for å legge ut en liste over hardware du mener vi trenger? En ryddig og enkel sak å skjønne. Helst med priser selvsagt. Gjerne med link til produkt.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Huff, sur på meg, og så bor du innenfor en times kjøreavstand også! (Akland er Sørlandsporten.) Jeg blir nesten redd, jeg... Men rosen beroliger meg litt. Takk for den! Jeg håpet jeg skulle hjelpe noen med den serien.

Men seriously, jeg kan få laget en liste i morgen. Jeg ser at Komplett er ferdig med hikken, og de har noen sånne hovedkort å velge mellom. Men det er viktig at det som blir valgt, har muligheten til å bruke en skikkelig Socket 478-kjøler, det er det visst ikke alle som har.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Veldig fint å ha deg tilbake, Mastiff, vi har savnet vår o' store HTPC-guru! En mobile CPU er nok ingen dum ide støymessig... Spørsmålet er om vi får nok guffe med en slik sak mot 1080p, men det har du kanskje testet? Nå er det jo slik at dagens .ts filer ikke nødvendigvis representerer det kravet kommende BluRay og HD-DVD vil by på, ettersom de bl.a. benytter mer avanserte kodeker. Det er altså viktig at vi har litt headroom i forhold til ytelsen. Samtidig vil en lite varmeavgivende CPU gi mer rom for en GPU som faktisk kan være litt varm, det tror jeg kan være en betydelig fordel.

Jeg er for øvrig enig med deg at vi bør bli enige om basisplattform før vi diskuterer kabinett, men dette blir jo også en eksplorativ tråd der vi nok kommer til å vingle litt frem og tilbake, selv om vi jo må prøve å være så strukturerte som mulig...

Når det gjelder spørsmålet ditt rundt skjermkort trenger vi ikke nødvendigvis HDMI for å kunne kjøre BluRay/HD-DVD, men en DVI med HDCP-støtte. Dette har vi så langt identifisert to pris/ytelse kort som ser veldig spennende ut, et Radeon 1950PRO og et GeForce 7600GT, Atien rundt 2000 mens GeForcen er noe rimeligere. Samtidig må en jo kjøpe mpeg-dekoderen hos nvidia (Purevideo), følger denne med på Ati, og oppdateres den kontinuerlig for nye dekodere som H264 osv?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...for øvrig er et viktig kriterie, som du jo også understreker, at denne HTPCen ikke skal måtte byttes ut i det BluRay/HD-DVD kommer for fullt, så vi må tenke litt fremover, også komponentmessig. Ettersom de nye lydformatene krever HDMI 1.3 vil nok mange ønske å oppgradere skjermkortet allerede mot slutten av neste år, så det kan være et poeng å ikke ta helt av... Et kort til rundt 2000 tror jeg imidlertid vi må regne med å måtte gå for... Det blir nok en ny MKII når BluRay/HD-DVD virkelig er på banen og forhåpentligvis HDMI 1.3 er standard på ulike skjermkort, men vi kan jo ikke vente til vi blir gamle og grå før vi kjøper HTPC mener jeg.

Samtidig; hvis vi ikke, innenfor rimelighetens grenser, makter å sette sammen en plattform som kjører 1080p uten å støye som en støvsuger eller hakke som en gammel stumfilm er vel ærlig talt ikke tiden inne for innkjøp av en ny HTPC, så da setter vi heller prosjektet på vent. Nå tror jeg det skal være mulig å få til dette da, men vi får også være kritiske, jeg har kjøpt alt for mange HTPCer jeg skuffet har måttet kvitte meg med til halv pris etter kort tid da de ikke innfridde helt grunnleggende krav rundt bildekvalitet og smooth playback.

Samtidig er et viktig poeng at vi får satt opp en fungerende softwarepakke fra start av, slik at PCen blir tilnærmet "plug and play", der vi også legger et image av konfigurasjonen på en egen partisjon i tilfelle folk blir litt for ivrige. Må vi kjøpe inn software tillater jo de fleste uansett testversjoner, som da folk må kjøpe og betale for etter de har fått PCen. Da holder vi oss også trygt innenfor lover og regler, noe som selvsagt er helt avgjørende om Komplett skal velge å sette fingrene sine i dette prosjektet.

Litt repitisjon her, men jeg følte jeg måtte bringe mr. Mastiff litt up to date...

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk, takk! Min har en T2500 Yonah (Core Duo) som uten problemer kjører tre DVD-er samtidig, pluss diverse annet. Jeg kan gjøre et par PCMark og 3dMark-tester med den (det står to x1600-kort i den, men ikke i Crossfire), så får vi se hva den har å stille med i praksis. Kan du kontakte Komplett og spørre om de kan ta inn YDG-hovedkortet til dette prosjektet, og hva det i så fall vil koste? Ingen av de kortene Komplett har, utnytter mulighetene fullt ut. De har i945-chipset, mens YDG-et har i975. Og 945 er et dårligere utgangspunkt, spesielt hvis man vil klokke litt ekstra.

Edit:Vent nå litt. Jeg har en annen idé som Komplett har. I'll be back!

Og når det gjelder programvaren, vil det vel ikke overraske noen at jeg ville satset på Zoom Player for film og JRMC for musikk, gjerne med litt hjelp av Girder og NetRemote. Men det er jo meg... MCE er iallfall det siste jeg vil ha! Bare skrot, etter min mening... Og et annet poeng: Hvis det skal spilles HD-DVD/BR på dette, må det vel uansett satses på Vista, så vidt jeg har forstått.

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    835
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mastiff
    Takk, takk! Min har en T2500 Yonah (Core Duo) som uten problemer kjører tre DVD-er samtidig, pluss diverse annet.
    Kan du forklare meg hvorfor dette brikkesettet og cpu er så mye bedre enn det oss dødelige har tenkt ut?

Side 9 av 43 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 19 29 39 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •