Offisiell AVforum HTPC - vær med å bestemme konfigurasjonen! - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 8 av 43 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 18 28 38 ... SisteSiste
Viser resultater 141 til 160 av 843
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,886
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Har du noen tester etc. som bekrefter dette? Det er jo svært avgjørende for valg av skjermkort om Ati faktisk scorer bedre på HQV! Du har altså testet begge A/B? Hadde satt pris på en utdypning her, og ikke minst en link til ev. HQV-test på begge typer.
    Jeg har inntrykk av at dette varierer for hver ny drivervariasjon, men jeg tror Anadtech har hatt en slik test som kom godt ut for ATI.

NVIDIA and ATI HDCP Compatible Graphics Cards Roundup
    AnandTech: NVIDIA and ATI HDCP Compatible Graphics Cards Roundup

Idle og Load temperatur og støy:
    AnandTech: NVIDIA and ATI HDCP Compatible Graphics Cards Roundup

"Video decode acceleration on NVIDIA GPUs is handled by the PureVideo processor, which is tied directly to the core clock speed, so the CPU utilization of each card will reflect this. The end result is that an NVIDIA card with more pipelines that is better at 3D performance will not necessarily be better at video decoding. With ATI, its AVIVO decoding is also tied to the processing power of the card, but is not quite as related to the clock speed as it is with NVIDIA. We also found that there was a bit of variance between multiple runs of the same tests, but these tests give us a general view of the CPU utilization of each of these cards.

We can see that the X1900 XT 256 gets a very low average CPU utilization compared to the other cards. Also, the 8800 GTX and 8800 GTS offloaded more processing from the CPU than the other NVIDIA cards, which isn't very surprising given that NVIDIA mentioned that the PureVideo core is a bit faster in G80. For reference, we measured the CPU utilization of the Blu-Ray playback benchmark with hardware acceleration disabled, and we got an average of 51.0%, giving us an idea of how much work these graphics cards take off the CPU. The Gigabyte 7600 GS doesn't seem to help in this area at all, and it makes sense when we consider that it's the slowest clocked NVIDIA card of the group. It would appear that a 400MHz clock speed doesn't provide enough power with PureVideo to make a difference in CPU utilization.

Even taking into account these results, CPU utilization isn't going to make a big difference between which of these cards would be better choices than others. Until we can look at H.264 and VC1 decode performance we will have to focus on other important factors to consider such as power, heat and noise.
    "

"Looking at CPU utilization during Blu-ray playback, we saw that ATI cards generally did a little better than NVIDIA ones, and the 8800 GTX and GTS did particularly well compared to other NVIDIA cards. It is important to note that the only tests we could run today are with MPEG-2 decode tests. Unfortunately, this says nothing about the relative performance of heavy duty encoding formats like H.264 and even VC-1 (which will be used more frequently for future BD and HD-DVD content). The only thing we can say at this point is that lower CPU utilization is better. Just how much better in the long run won't be clear until we can test higher bitrate content in other formats.
    "

-k

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,886
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En artikkel fra i sommer:
    NVIDIA's PureVideo HD: HD-DVD Playback on the PC
    AnandTech: NVIDIA's PureVideo HD: HD-DVD Playback on the PC

En artikkel fra 2005 :Avivo vs. NVIDIA's PureVideo: De-Interlacing Quality Compared (HQV)
    AnandTech: ATI's Avivo vs. NVIDIA's PureVideo: De-Interlacing Quality Compared

Husk at grafikk-kortets ytelse ikke har noen spesiell betydning hvis man skal benytte FFDShow postprosessering.

Husk at skjermkortprodusentene er fæle til å love og brande alt mulig, men det tar tid før ting faktisk finnes ferdig og stabilt til nedlasting og fungerer med relevante applikasjoner.

-k

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hiver meg på diskusjonen med et tips til leverandør, www.vendur.no
    Har mye interessant der, men det er mulig dere allerede har vurdert det?

mvh
    Erik

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    783
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av larsggu
    Hva med å bruke en vifteløs strømforsyning med høy virkningsgrad, feks. Fortron/Source Zen 300W. Enda en støykilde eliminert :-D

Link til test på hw.no
    Problemet med vifteløs PSU er gjerne at man må inn med ekstra vifter ellers. Da går lett vinningen opp i spinningen. Testet selv for ikke så lenge siden en semipassiv løsning fra NesteQ. I basis gikk omtrent aldri vifta i PSUen, men resultatet ble høyere hastighet på CPU- og kabinett-vifte. Totalt sett, bedre med en god viftebasert PSU. Man er da også mer "sikret" i henhold til effekt for oppgraderinger.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    783
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av erikbuch
    Hiver meg på diskusjonen med et tips til leverandør, www.vendur.no
    Har mye interessant der, men det er mulig dere allerede har vurdert det?

mvh
    Erik
    Vendur har en del interessante produkter, men man ønsker vel her en løsning med en aktør som kan levere alt. At man samtidig velger en leverandør man vet generelt kan produsere gode løsninger og har et godt apparat for brukerstøtte osv. blir et pluss. Skal man trekke det lengre vet man også at f.eks. Komplett er en aktør mange "tør" å handle fra og stoler på. Litt morsomt er det jo også at dette kan være en PC som gjennom en større aktør faktisk kan ha potensiale til å selge litt, og at de kan bruke penger på å markedsføre det gjennom de kanalene der de normalt annonserer. Dette gjelder jo for så vidt ikke bare Komplett, men også MPX, PS Data og Netshop.

Et elemenet med MPX vs. Komplett er vel at MPX har tatt satsningen på HTPC mer "seriøst" i utgangspunktet. Samtidig sitter Komplett med et større produktspekter å velge fra i utgangspunktet.

Intermediate Okay sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    *Litt dårlig tid - ikke lest alle poster og rekker ikke egrunne forslaget helt ut*

Mener man definitivt bør vurdere følgende kabinett:

Antec Fusion
    Pris: ca 1700 m/VFD og 430W Antec PSU
    Alu. fornt.

Les test av lillebroren, NSK2400, hos Silent PC review.

Ulempen er at man binder seg til mATX hovedkort, men trenger man ATX?

Personlig ville jeg ikke vurdert andre kab. De fleste Silverstone kab. har 60mm vifter (som støyer). Dette kab har 2 x 120 mm - fint for kjøling av passive grafikkort.

Og det må selvfølgelig brukes til MediaPortal

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    783
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av knutinh
    Tilbakemeldinger jeg har fått fra forumet på silentpcreview.com | Everything about Silent / Quiet Computers tyder på at Asus fremdeles kjører med den idiotiske begrensningen med maksimalt 1kontrollerbar fan header på mange kort. Kortet jeg anbefalte, Asus P5 ett-eller-annet var anbefalt nettopp fordi det hadde mange styrbare viftetilkoblinger.

Q-fan2 fikk heller ingen god omtale på spcr.

Abit hadde mulighet for viftestyring på sine hovedkort tilbake i steinalderen, dvs rundt celeron 300MHz såvidt jeg husker.

-k
    Man kan merke seg at det er forskjeller mellom forskjellige Asus-kort, bl.a. i henhold til segment/pris også. Tar man f.eks. en titt i BIOS på P5W DH og P5B-E har man opsjoner for kabinettvifte også.

Snakker man Abit og "rundt Celeron 300", så snakker man vel BH6 og BX6. Så vidt jeg husker var det ikke noe automatisk i hvert fall, men mulig man kunne gjøre noe via tredjeparts programvare. Mulig jeg husker feil, da det er over 8 år siden jeg har brukt de hovedkortene...

Det skal faktisk sies at den beste viftekontrollen hadde man tidligere på en del hovedkort fra AOpen. Se: aopen silenttek - Google Bildesøk

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    783
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En artikkel fra i sommer:
    NVIDIA's PureVideo HD: HD-DVD Playback on the PC
    AnandTech: NVIDIA's PureVideo HD: HD-DVD Playback on the PC

En artikkel fra 2005 :Avivo vs. NVIDIA's PureVideo: De-Interlacing Quality Compared (HQV)
    AnandTech: ATI's Avivo vs. NVIDIA's PureVideo: De-Interlacing Quality Compared
    Artikkelen fra 2005 her er irrelevant. Jeg tror Anand kjørte en ny test på dette litt senere. ATI kommenterte nettopp denne testen, ettersom det i driverversjonen som ble benyttet ikke var aktivert støtte for en "del ting". Som et resultat av dette videre sendte ATI selv ut HQV Benchmark'en til IT-pressen slik at alle kunne få kjørt nye tester. Resultatet videre ble stor fordel for ATI.

Under lanseringen av GeForce 8 la Nvidia fram HQV-tall, som viste bedre resultater enn for ATI X1900-serien. Har imidlertid selv ikke fått testet dette ennå (uhm... "noen" har "lånt" HQV-plata mi... *grrr*).

Tipper hvis man søker litt, så finner man nyere tester på PV vs. Avivo med HQV.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av clasm
    Et elemenet med MPX vs. Komplett er vel at MPX har tatt satsningen på HTPC mer "seriøst" i utgangspunktet. Samtidig sitter Komplett med et større produktspekter å velge fra i utgangspunktet.
    Hmm, er du sikker på at MPX kan sies å ha tatt HTPC mer seriøst enn Komplett? De har veldig lite komponenter på sidene sine, og Cinet modellene de selger er heller ikke spesielt oppdatert... Ikke har de svart på henvendelsen heller, og det synes jeg er for dårlig etter flere dager.

Uansett, vi skal selvsagt holde alle muligheten åpne, men det faktum at Komplett, som tross alt er landets største nettbutikk, har svart positivt bør vi kanskje utnytte. Kan jo hende de trekker seg da, blir jo garantiert litt mer dill enn de har vant til dette her, og da er det greit med noen alternativer i ermet. PSdata har for øvrig svart, men pr. dato er utvalget av HTPC-relaterte komponenter svært begrenset, men det er jo mulig de allikevel kan skaffe det nødvendige da.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    783
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal vel ellers sies at jeg har noen av Intels egne hovedkort der det er helt automatisk støtte for regulering av kabinettvifter. F.eks. i den ene pc-en har jeg to 80 mm bak -- den ene er ikke i drift det meste av tiden, men starter når pc-en har hatt hard belastning over noe tid. Intel baserer seg på ganske mange sensorer og opererer med "temperatursoner" kontra enkeltsensorer...

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    783
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, er du sikker på at MPX kan sies å ha tatt HTPC mer seriøst enn Komplett? De har veldig lite komponenter på sidene sine, og Cinet modellene de selger er heller ikke spesielt oppdatert... Ikke har de svart på henvendelsen heller, og det synes jeg er for dårlig etter flere dager.

Uansett, vi skal selvsagt holde alle muligheten åpne, men det faktum at Komplett, som tross alt er landets største nettbutikk, har svart positivt bør vi kanskje utnytte. Kan jo hende de trekker seg da, blir jo garantiert litt mer dill enn de har vant til dette her, og da er det greit med noen alternativer i ermet. PSdata har for øvrig svart, men pr. dato er utvalget av HTPC-relaterte komponenter svært begrenset, men det er jo mulig de allikevel kan skaffe det nødvendige da.
    Komplett oppdaterte ganske nylig HTPC-konfigurasjonen sin. Det som da lå fra før var veldig dårlig. Har hatt inntrykk tidligere at MPX/Cinet har hatt HTPC mer som satsningsområde og annonsert mye for det. Mye har vel da vært Wellington-basert (?) som strengt tatt ikke har vært så bra, men.

Tar man PS Data selger de for aktører som MSI, Asus, Thermaltake etc. Det er imidlertid et element at de ikke tar inn like mye fra hver produsent de representerer (da gjennom Hattelco egentlig) som Komplett/Norek.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    783
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Okay
    *Litt dårlig tid - ikke lest alle poster og rekker ikke egrunne forslaget helt ut*

Mener man definitivt bør vurdere følgende kabinett:

Antec Fusion
    Pris: ca 1700 m/VFD og 430W Antec PSU
    Alu. fornt.

Les test av lillebroren, NSK2400, hos Silent PC review.

Personlig ville jeg ikke vurdert andre kab. De fleste Silverstone kab. har 60mm vifter (som støyer). Dette kab har 2 x 120 mm - fint for kjøling av passive grafikkort.

Og det må selvfølgelig brukes til MediaPortal
    De fleste nyere modeller fra Silverstone har 80 mm. Har ikke fått sett på Antec Fusion ennå (har et liggende), men det virker lovende. Har 430W-PSUen i et annet Antec-kabinett (P150 - absolutt verdt å se på om man skal ha stille standard-PC*), og erfaringene derfra er ganske gode selv om det er basert på 80 mm vifte.

(* GeForce 8800-kortene passer ikke i disse kabinettene riktignok :-|)

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Artikkelen fra 2005 her er irrelevant. Jeg tror Anand kjørte en ny test på dette litt senere. ATI kommenterte nettopp denne testen, ettersom det i driverversjonen som ble benyttet ikke var aktivert støtte for en "del ting". Som et resultat av dette videre sendte ATI selv ut HQV Benchmark'en til IT-pressen slik at alle kunne få kjørt nye tester. Resultatet videre ble stor fordel for ATI.

Under lanseringen av GeForce 8 la Nvidia fram HQV-tall, som viste bedre resultater enn for ATI X1900-serien. Har imidlertid selv ikke fått testet dette ennå (uhm... "noen" har "lånt" HQV-plata mi... *grrr*).

Tipper hvis man søker litt, så finner man nyere tester på PV vs. Avivo med HQV.
    Okey, HQV er utrolig viktig i forhold til å vurdere videoytelse, men spørsmålet er om det gjelder samme på alle versjoner av Ati, for 1950en er jo ekstremt kostbar. Finner to aktuelle versjoner, en 1950PRO med icQ3 kjøling: Komplett.no - HIS Radeon X1950PRO 256MB GDDR3, IcQ3, PCI-Express, ViVo, 2xDVI/Tv-Out/HDCP (vifter, men trolig stillegående) til rundt 2200 og en 1650XT med kjøleribbe (Komplett.no - HIS Radeon X1650XT 256MB, iSilence II, PCI-Express, GDDR3, 2xDVI/Tv-Out/HDCP) til rundt 1600, begge med HDCP-støtte. Tilsynelatende er jo 1950en interessant, men ettersom PRO ofte kan være relativt mye kjipere enn XT i Radeon-verden spørs det jo om den kan sammenstilles med kortet som er testet mot HQV i overstående test / og av ATI selv...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Problemet med vifteløs PSU er gjerne at man må inn med ekstra vifter ellers. Da går lett vinningen opp i spinningen. Testet selv for ikke så lenge siden en semipassiv løsning fra NesteQ. I basis gikk omtrent aldri vifta i PSUen, men resultatet ble høyere hastighet på CPU- og kabinett-vifte. Totalt sett, bedre med en god viftebasert PSU. Man er da også mer "sikret" i henhold til effekt for oppgraderinger.
    Enig i dette. Jeg byttet nettopp ut psu'en i hpc'en min fra en vifteløs til en med vifte. Det totale støynivået gikk ned.

PSU vifter er gjerne 12 cm mend kabinettvifter er 6 eller 8 cm og må snurre raskere, og dermed mer bråkete, for å flytt samme mengde luft.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Okay
    Det eneste scenariet er hvis man øsnker å ha mange tuner kort, da trenger de ekstra pci sporene.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    783
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okey, HQV er utrolig viktig i forhold til å vurdere videoytelse, men spørsmålet er om det gjelder samme på alle versjoner av Ati, for 1950en er jo ekstremt kostbar. Finner to aktuelle versjoner, en 1950PRO med icQ3 kjøling: Komplett.no - HIS Radeon X1950PRO 256MB GDDR3, IcQ3, PCI-Express, ViVo, 2xDVI/Tv-Out/HDCP (vifter, men trolig stillegående) til rundt 2200 og en 1650XT med kjøleribbe (Komplett.no - HIS Radeon X1650XT 256MB, iSilence II, PCI-Express, GDDR3, 2xDVI/Tv-Out/HDCP) til rundt 1600, begge med HDCP-støtte. Tilsynelatende er jo 1950en interessant, men ettersom PRO ofte kan være relativt mye kjipere enn XT i Radeon-verden spørs det jo om den kan sammenstilles med kortet som er testet mot HQV i overstående test / og av ATI selv...
    Har HIS sine kort liggende, og Arctic Cooling-kjøleren er å omtale som stillegående ja. Skal se om jeg ikke finner HQV-CDen min i kveld, og får mulighet til å kjørt noen tester. X1950Pro IceQ mener jeg å ha sett til under 2k. noen steder. På esken til HIS X1950 Pro-kortet er det også HDCP-klistremerke ja ;-)

Ser man rent 3D-messig på det er X1950Pro bedre enn GeForce 7900GS, som ellers koster omtrent det samme. De billigste X1950Pro-kortene koster vel noe slikt som 1650kr. HIS-kortet er vel litt dyrere også pga. det har noe høyere klokkefrekvenser.

Så vidt jeg husker har X1600-serien ikke akselerasjon av 1080p, kun opptil 720p. Om dette kan ha blitt endret med X1650 kontra X1600 vet jeg ikke. Dette gjelder h.264 i hvert fall, så for MPEG2-basert HD kan det være at X1600 støtter 1080p også. Jeg har sendt en e-post nå til ATI for å høre om det er gjort endringer i henhold til X1650. Jeg tror ikke det, men mulig X1650XT kan klare det (X1650Pro er i basis det samme som X1600XT, mens X1650XT altså er raskere).

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sannsynligvis velger man enten et kabinett som selges med integrert LCD/VFD og IR-diode, eller baserer seg på ikke å ha display, og bruke en ekstern IR-mottaker. Jeg tolker stemningen som at de fleste stemmer ned display på bakgrunn av pris.

IR-sender er såvidt jeg forstår ikke aktuelt.

-k

Ok. Dette prosjektet er uansett ikke aktuelt for meg grunnet støynivået på kabinettene som er valgbare, så jeg skal ikke komme med for mye innspill. Grunnen til at jeg nevnte IR-blaster (disse kan selvsagt også motta signaler) var at de prismessig, sammen med et LCD-display, ikke er så alt for gale sammenliknet med ferdige pakker. Funksjonalitetsmessig er førstnevnte mye bedre, men vanskeligere å sette opp.

Dersom en har tenkt seg en løsning med ferdige oppsatte disk-image fjerner en dermed en stor barrie for brukeren av slike systemer.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,886
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Scirocco
    Ok. Dette prosjektet er uansett ikke aktuelt for meg grunnet støynivået på kabinettene som er valgbare, så jeg skal ikke komme med for mye innspill.
    Mener du at alle nevnet kabinetter støyer for mye uansett oppsett? HVa kjører du, og hvordan sitter du i forhold til kabinettet=
    Grunnen til at jeg nevnte IR-blaster (disse kan selvsagt også motta signaler) var at de prismessig, sammen med et LCD-display, ikke er så alt for gale sammenliknet med ferdige pakker. Funksjonalitetsmessig er førstnevnte mye bedre, men vanskeligere å sette opp.

Dersom en har tenkt seg en løsning med ferdige oppsatte disk-image fjerner en dermed en stor barrie for brukeren av slike systemer.
    Hva er poenget med en IR-blaster foran en vanlig IR-mottaker hvis man ikke skal sende ut IR-signaler?
    Jeg er enig i at det er snedig å kunne kontrollere eksterne komponeneter (spesielt digital tv-tuner) fra HTPC, men jeg mener at dette gjelder et fåtall brukere og det kan uansett ikke settes opp ferdig på et disk-image da det må tilpasses hver enkelt ekstern komponent?

Jeg er heller ikke med på bestillingslista, men jeg håper at det kommer noe fornuftig ut av det. Jeg mener at hvis noen legger inn innsats i et skreddersydd oppsett så bør dette være "open source" og tilgjengelig for nedlasting både for de som hopper på et slikt tilbud og de som ikke gjør det.

-k

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mener du at alle nevnet kabinetter støyer for mye uansett oppsett? HVa kjører du, og hvordan sitter du i forhold til kabinettet?
    HTPC-kabinetter som ikke støyer faller nok utenfor prisrammen til dette prosjektet (5-6000).

Hva er poenget med en IR-blaster foran en vanlig IR-mottaker hvis man ikke skal sende ut IR-signaler?
    Jeg er enig i at det er snedig å kunne kontrollere eksterne komponeneter (spesielt digital tv-tuner) fra HTPC, men jeg mener at dette gjelder et fåtall brukere og det kan uansett ikke settes opp ferdig på et disk-image da det må tilpasses hver enkelt ekstern komponent?
    Jeg mener bare at dersom en kun skal kjøre en standard mediaPC-løsning, med helt vanlig oppsett og kun Win MCE installert så kunne vi brukere uansett bare ha bestilt en vanlig mediaPC fra mpx, komplett, netshop el. En HTPC fra avforum må inneholde noe spesielt, både utstyrsmessig og softwaremessig.

Jeg er heller ikke med på bestillingslista, men jeg håper at det kommer noe fornuftig ut av det. Jeg mener at hvis noen legger inn innsats i et skreddersydd oppsett så bør dette være "open source" og tilgjengelig for nedlasting både for de som hopper på et slikt tilbud og de som ikke gjør det.
    Helt enig. Men tar en slik løsning nesten som en selvfølge, så lenge brukere her inne invisterer gratis-timer i prosjektet.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    783
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tiiim
    Hva skjer a folkens? hvorfor velge directX 9 skjermkort når vi først skal kjøpe en skikkelig oppdatert HTPC... ?!?
    De fleste av oss kommer nok sikkert til å installere Vista når det dukker opp og vista er jo Direct X 10 så det holder...

Uansett så kan vi jo se etter komponenter nesten fra overalt, Komplett skaffer vel så og si det aller meste...(?!)
    Vista støtter DX10, men det er nok fortsatt en stund til at man reelt sett har behovet. Selv DX10-spill er et stykke unna (faktisk ser vel norske Age of Conan til å bli av de første og mest interessante).

Side 8 av 43 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 18 28 38 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •