Offisiell AVforum HTPC - vær med å bestemme konfigurasjonen! - Side 37

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 37 av 43 FørsteFørste ... 7 17 27 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... SisteSiste
Viser resultater 721 til 740 av 843
    Intermediate Homealone sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    835
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg og et par andre her på forumet testet min htpc opp mot Toshiba HD-XE1 og resultatet var ganske enestående!

Testenble utført på en Hitachi PD 8600 42" plasma. Tv er kalibrert til både hdmi og vga.

For å gjøre en lang historie kort så var det umulig å se forskjell i bildekvalitet.

Vi testet 2 Fast 2 furious 2, Harry Potter - goblet of fire og Last Samurai.

Ganske enkelt enestående bra bilde uansett om htpc med vanlig dvd oller om standalone hd-dvdspiller med hd-dvd filmer ble vist.

Jeg tror ikke at de "vanlige" maskinene man kan kjøpe i dag klarer slik bildekvalitet.

Ang drev så er det jo en kjentsak at slike faller enormt i pris og vi evt kan legge inn slike selv om en stund. De er pr i dag for dyre og det for dårlig software til.

Så en htpc i dag bør vi kunne klare oss med vanlig dvd som er fikset opp til hd-kvalitet.

Stiller gjerne stua til demo dersom noen tviler å bildekvaliteten en htpc kan gi med vanlig dvd

Intermediate Britax sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Homealone
    Jeg og et par andre her på forumet testet min htpc opp mot Toshiba HD-XE1 og resultatet var ganske enestående!

Testenble utført på en Hitachi PD 8600 42" plasma. Tv er kalibrert til både hdmi og vga.

For å gjøre en lang historie kort så var det umulig å se forskjell i bildekvalitet.

Vi testet 2 Fast 2 furious 2, Harry Potter - goblet of fire og Last Samurai.

Ganske enkelt enestående bra bilde uansett om htpc med vanlig dvd oller om standalone hd-dvdspiller med hd-dvd filmer ble vist.

Jeg tror ikke at de "vanlige" maskinene man kan kjøpe i dag klarer slik bildekvalitet.

Ang drev så er det jo en kjentsak at slike faller enormt i pris og vi evt kan legge inn slike selv om en stund. De er pr i dag for dyre og det for dårlig software til.

Så en htpc i dag bør vi kunne klare oss med vanlig dvd som er fikset opp til hd-kvalitet.

Stiller gjerne stua til demo dersom noen tviler å bildekvaliteten en htpc kan gi med vanlig dvd
    På en større skjerm ville dere garantert settforskjell.
    Har selv testet med:
    - DVD via komponent (DVD-2900)
    - HTPC (DVD)
    - DVD-SDI -> Crystalio
    - HD DVD

Dette ble vist på 2m bredt lerret, og at HD DVD var i an annen klasse her var det ikke tvil om i mitt tilfelle.

kunne ikke se noe nevneverdig forskjell på HTPC vs DVD->scaler, men at HD DVD var mye skarpere og enormt mye mer detaljert er det ingen tvil om. :-D

At dere ikke oppnår slike resultater må være at det er en såpass liten skjerm, og kanskje lang sitteavstand som gjør dette.

Jeg kommer i allefall ikke til å koste på meg en HTPC til 15.000 som ikke kan hamle opp med en HD DVD standalone til 4.000kr.

Intermediate Homealone sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    835
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som sagt så var det på 42 tommer plasma. Sitteavstand er 3.5 mter, men selvsagt så gikk vi også nærmere for å ta godsakene i nærmere øyesyn.

Jeg har liten tro på at en htpc vil være fullt på høyde med ekte hd dvd på stort lerret og pj.

Uansett så er jeg veldig imponert hvor god jobb min htpc gjør med vanlig dvd matriale

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    ...det er liten tvil om at 30-40 (HD-DVD/BluRay) vs. 5 (DVD) mbit/s har MYE å si for bildekvaliteten, men det er klart at en godt satt opp og spesifisert HTPC kan gjøre mye for å løfte bildekvaliteten fra DVD. På en projektor eller stor plasmaskjerm er uansett HD-DVD / BluRay en helt annen verden...

Intermediate Britax sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Homealone
    Som sagt så var det på 42 tommer plasma. Sitteavstand er 3.5 mter, men selvsagt så gikk vi også nærmere for å ta godsakene i nærmere øyesyn.

Jeg har liten tro på at en htpc vil være fullt på høyde med ekte hd dvd på stort lerret og pj.

Uansett så er jeg veldig imponert hvor god jobb min htpc gjør med vanlig dvd matriale
    Jeg og ble veldig imponert av hva HTPC klarte å få ut av DVD samlingen min, den gjorde tross alt en like god jobb som en scaler til 25.000kr..
    men HTPC har jo selvsagt sine fordeler og ulemper.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Bytte av leverandør ?

Så at det ble skrevet noe om at respons fra Komplett tok sin tid.. Dette er vel ikke, (synd å si det), noe ukjent fenomen.

Har det vært vurdert å inngå noe slags "leverandøravtale" med større sjapper, som leverer til bedrifter ? Som Norek sitt alternativ til Komplett ? (Selvom både Norek og Komplett er eiet av mor selskapet som er Komplett, hhehe., snedig sak det der). .

F.eks Itegra har vel ett vareutvalg som ikke er så langt unna Norek sitt.. (på data komponenter da., vaskemaskiner og gressklippere holder de seg klokelig unna)

Komplett har jo ett pris-utgangspunkt som ligger noen % over det som f.eks Norek har., og avforum blir jo på en måte en leverandør, som leverer til sine medlemmer ...

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Vi vil kun benytte forhandlere, ikke leverandører. Vi har ikke mulighet eller anledning til å selv fungere som forhandler.

Nå har du selvsagt helt rett mht Komplett. Vi skal kontakte et par øvrige alternative forhandlere snarlig.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Vista MCE vs MCE 2005

Er det noen som har fått noe erfaring med Vista sitt MCE vs det noe eldre MCE 2005?

Hvordan er kompatibilitet med hardware, nye fikse løsninger osv?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    783
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GRevRev
    Er det noen som har fått noe erfaring med Vista sitt MCE vs det noe eldre MCE 2005?

Hvordan er kompatibilitet med hardware, nye fikse løsninger osv?
    Litt av problemet jeg har opplevd foreløpig er at Nvidias drivere mangler litt funksjonalitet under Vista. Et element med Vista som er sentralt er jo ellers støtten for HDCP, som man ikke har i XP/XP MCE.

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    LinuxMCE vs MicrosoftMCE. Sikkert en liten avsporing, men noen har nok interesse av det?

YouTube - Linux MCE vs Windows MCE (1of2)
    YouTube - Linux MCE vs Windows MCE (2of2)

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her har dere en HD klar HTPC med Blu-ray brenner,går utifra den også kan spille av Blu-ray filmer ellers så er jo ikke den aktuell.
    Ellers så vil den spille av 1080p uten problemer av noe slag med bra bildekvalitet.Så er det opptil enhver å sette inn skjermkort,tv-kort eller lydkort etter ønske seinere.

326418 Antec Fusion HTPC, micro ATX, aluminium
    - front, 430W strømforsyning 1 1598 1598
    332419 ABIT Fatal1ty F-I90HD, ATI RX1250, HDMI,
    - m-ATX, DDR2, Socket-775, GbLAN, PCI-Ex16 1 999 999
    322633 Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket
    - LGA775, 4MB, BOXED m/vifte 1 2750 2750
    301116 Corsair Value S. PC4200 DDR2 2048MB
    - Kit w/two matched Value Select 1024MB 1 979 979
    327715 Samsung SpinPoint T166 500GB SATA2
    - 16MB 7200RPM 1 1150 1150
    330707 Microsoft Windows Vista Home Premium Nor
    - OEM DVD 32bit 1 1075 1075
    322416 Zalman CNPS8000 Slim CPU-Kjøler,
    - Socket 775/754/939/940 1 325 325
    327216 Sony Blu-Ray BWU-100A IDE Retail
    - Intern BD/DVD/CD-brenner 1 6995 6995

Med Bluray brenneren burde Komplett kunne levere denne for 15000 kr.
    Med DVD brenner så vil det bli rundt 8500 kr.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,886
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Poppe
    Her har dere en HD klar HTPC med Blu-ray brenner,går utifra den også kan spille av Blu-ray filmer ellers så er jo ikke den aktuell.
    Ellers så vil den spille av 1080p uten problemer av noe slag med bra bildekvalitet.Så er det opptil enhver å sette inn skjermkort,tv-kort eller lydkort etter ønske seinere.
    Betyr det at du personlig har et slikt oppsett og har testet det opp mot alle tenkelige 1080p-kilder (h264,MPEG2, >41mbps), med skikkelig postprosessering? Betyr det at du personlig står som garantist dersom noen noensinne får et problem med nevnte maskin?=)
    326418 Antec Fusion HTPC, micro ATX, aluminium
    - front, 430W strømforsyning 1 1598 1598
    332419 ABIT Fatal1ty F-I90HD, ATI RX1250, HDMI,
    - m-ATX, DDR2, Socket-775, GbLAN, PCI-Ex16 1 999 999
    322633 Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket
    - LGA775, 4MB, BOXED m/vifte 1 2750 2750
    301116 Corsair Value S. PC4200 DDR2 2048MB
    - Kit w/two matched Value Select 1024MB 1 979 979
    327715 Samsung SpinPoint T166 500GB SATA2
    - 16MB 7200RPM 1 1150 1150
    330707 Microsoft Windows Vista Home Premium Nor
    - OEM DVD 32bit 1 1075 1075
    322416 Zalman CNPS8000 Slim CPU-Kjøler,
    - Socket 775/754/939/940 1 325 325
    327216 Sony Blu-Ray BWU-100A IDE Retail
    - Intern BD/DVD/CD-brenner 1 6995 6995

Med Bluray brenneren burde Komplett kunne levere denne for 15000 kr.
    Med DVD brenner så vil det bli rundt 8500 kr.
    2GB ram er vel generelt bortkastede penger for en HTPC (med forbehold om at jeg har lite erfaring med hvor mye minne Vista kaster bort)-

Som tråden her viser er det vel uenighet ved om Vista er et godt valg. Om du ønsker MediaPortal må du feks regne med betydelig dårligere støtte (og stabilitet?) ved å kjøre Vista i bunn.

Zalman lager generelt ikke de beste CPU-kjølerne lengre. (sjekk målinger på silentpcreview.com | Everything about Silent / Quiet Computers )

Som PSU ville jeg ha fulgt silentpcreview.com | Everything about Silent / Quiet Computers sin anbefaling og gått for seasonic s12 eller corsair (som er oem-et seasonic).

-k

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    2gb ram er ikke bortkastet. Det er rett og slett meget kjekt å ha, og i hvertfall om man skal vurdere vista.

Vista er generelt bare søppel på en HTPC og har ingenting der å gjøre når man kan få XP hvor alt fungererer til en billigere penge og med bedre stabilitet. Selv om enkelte har fått Vista til å fungere helt fint, så mener jeg at Vista begrenser utvalget vårt så mye når det gjelder kompabilitet og ytelse at Vista ikke bør være et tema siden de fleste her vil ha best mulig bilde og lyd med minst mulig stabilitets- og kompabilitetsproblemer.

Strømforsyningen bør også byttes slik som foreslått. Til og med en påstått "stille" strømforsyning som MIST (Å kalle disse stille er helt latterlig. Den lager til og med lyder når den er avslått) bråker alt for mye i en HTPC.
    Selv har jeg en Silverstone Strider 560W strømforsyning. Den har en meget høy effektivitet (over 80%) samt er særdeles stillegående selv under tung belastning, noe som er særdeles viktig når dagens heftige CPU'er setter igang på full load med postprosessering. Når jeg sammenligner denne med MIST 600W forsyningen min, så begynner MIST'en å bråke ganske kraftig når den blir utsatt for litt last.

Jeg har heller ingen sans for opphausa hovedkort hvor man betaler for merkenavnet (om man kan kalle det det). Gå heller for stabilitet og minst mulig funksjoner med maks driverstøtte. Hva med et originalt Intel hovedkort f.eks. Da er man sikret mtp open source drivere i fremtiden også. Hvem vet, det dukker stadig opp spenstige *nix baserte MediaCenter alternativer? Alle med respekt for seg selv vil uansett putte inn et dedikert lydkort og skjermkort.

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av marsboer
    Hvem vet, det dukker stadig opp spenstige *nix baserte MediaCenter alternativer? Alle med respekt for seg selv vil uansett putte inn et dedikert lydkort og skjermkort.
    Sjekk LinuxMCE ! Hvis ikke dette er spenstigere (og et mye bedre GUI) enn MSmce så vet ikke jeg! La en link til et par snutter lengre opp i tråden.

Nå har jeg jo da null peil på om det er det beste rent lyd&bilde-messig da. Selv om linux støtter mye hardware så er det jo ikke til å stikke under en stol at det er ms-os de fleste hardware-leverandører prioriterer når de skal lage drivere og oppdateringer.

DrE

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er vel MIST 600W ikke spesielt kjent for å være stillegående. Det er deres 500W som er kjent for å være stille, desverre riktignok. Jeg har en slik selv, og den er veldig rolig syntes jeg da, også har den modulære kabler med strømper.

At den bråker når den ikke er på har de også gått ut med at en er et faktum på visse modeller, de som opplever dette kan bytte til en ny.

Når deg gjelder 2GB ram, så er jeg av den oppfatning (har selv 1GB) at det kan være smart. Det koster ikke så veldig mye mer med 2GB enn 1GB. Og det gjør maskinen mer fremtidsrettet. Har nettopp bytttet fra 1gb i laptopen til 2gb, og det er en drøm. I en htpc så er det ikke nødvendig i XP pr. i dag. Men med 2gb så er du sikker...

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,886
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av espenc
    Nå er vel MIST 600W ikke spesielt kjent for å være stillegående. Det er deres 500W som er kjent for å være stille, desverre riktignok. Jeg har en slik selv, og den er veldig rolig syntes jeg da, også har den modulære kabler med strømper.

At den bråker når den ikke er på har de også gått ut med at en er et faktum på visse modeller, de som opplever dette kan bytte til en ny.
    Men testene på silentpcreview.com | Everything about Silent / Quiet Computers er altså av en lang rekke PSU-er med gode støymålinger, mp3-opptak av støysignaturen, måling av effektivitet etc. For meg er dette bedre data enn tilbakemelding fra en fornøyd bruker av et enkelt produkt.
    Når deg gjelder 2GB ram, så er jeg av den oppfatning (har selv 1GB) at det kan være smart. Det koster ikke så veldig mye mer med 2GB enn 1GB. Og det gjør maskinen mer fremtidsrettet. Har nettopp bytttet fra 1gb i laptopen til 2gb, og det er en drøm. I en htpc så er det ikke nødvendig i XP pr. i dag. Men med 2gb så er du sikker...
    En ren HTPC har et vesentlig forskjellig bruksmønster fra en vanlig arbeidsstasjon. Task-svitsjing er f.eks ikke spesielt vanlig, og typiske bruksområder (som HD-video) baserer seg på et stort datasett (mange GB og for stort for ram uansett) som skal brukes bare en gang, og dermed streames fra disk til prosessor. Det er rimelig å anta at alle interne båndbredder, cache, og ikke minst rå regnekraft er begrensende faktorer mens ram-størrelse ikke er det.

De som på tross av alle velmenende råd hopper rett over på Vista vil kanskje oppleve at Vista sløser noe mer med minne uansett bruk.

En av utviklerne bak FFDShow kommenterte vel at koden ikke hadde signifikant bedre ytelse på Windows XP ved mer enn 512MB minne.

-k

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har fulgt nøye med i denne tråden og er helt enig med stort sett alle dine uttaleser knutinh og du har gode data og kan mye om dette.

Jeg mente ikke at vi skulle bruke MIST 500W, var ikke slik det var ment, var heller ment for å informere den personen som klagde på MIST sine PSU om at det ikke er 600Wern som er kjent for å være så rolig.

Når det gjelder ram, så er jeg fullt klar over alt det du sier. Og nei ffdshow krever ikke mye ram. Det jeg prøver å si er at det koster ca 400 kroner ekstra med 2gb ram. Det er 400 kroner spart om man velger å ikke bruke dette, som jeg fult ut støtter. Ønsker man mer kan man enkelt sette det inn selv senere. Men det bør også vurderes om vi ser alle bruksområder. Fult mulig at det om 8 mnd (f.eks) dukker opp noe som alle HTPCer "må" ha som gjør at det kan være greit med mer ram. Altså jeg vet ikke hva, jeg tenker bare på å være føre var.

Så kjør på med 1gb ram, er ikke uenig i det, bare lufter noen tanker. Men innen dette prosjektet er ferdig så trenger vi kanskje 16gb Men så skal det også sies at jeg mener at dere gjør det rette ved å vente. Skal det settes avforum sitt navn på denne, bør den klare 1080p og alle de andre kravene som stilles når gjelder kjøling, støy og varme. Når det gjelder støy, så mener jeg at når man tenker og bruke en mobile cpu blant annet bør vi tenke på å bruke en 2,5" hdd også. Min erfaring er at alle 3,5" disker bråker for mye. Personlig kommer jeg til å bytte til CF kort eller noe liknende snart. Er bare HDD jeg hører nå og det er irriterende nok. En 2,5" hdd har nok plass til å gjøre det som skal gjøres. Plass til OS, programmer og musikk. Men ikke til lagring av for mye video. Men det vil man aldri ha nok plass til uansett og man kommer da til å utvide med flere 3,5" disker og maskinen blir enda mer støyete, noe som igjen kommer til å ødelegge illusjonen av AVForum sin HTPC er stille. Bare til ettertanke.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,886
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av espenc
    Jeg har fulgt nøye med i denne tråden og er helt enig med stort sett alle dine uttaleser knutinh og du har gode data og kan mye om dette.
    takk
    Men innen dette prosjektet er ferdig så trenger vi kanskje 16gb
    :-D

-k

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Flisespikkeri

Nå må vi ikke begynne med flisespikkerier... Dette prosjektet har allerede tatt enormt lang tid.. Og om vi skal begynne en lang diskusjon om vi skal ha 1 eller 2gb ram, så blir det hvertfall ikke noe kortere av det.

Når det gjelder RAM, så har databransen tommelfingerregler.... Før i tiden , på windows 2000 så var det 512mb ram som gjaldt... Så kom XP, og da var det MINIMUM 512mb ram, og helst 1024mb ... Sånn er det, sånn blir det solgt, og det er ikke noe å diskutere...
    Idag er det MINIMUM 1024mb på alle anstendige pc'er som blir solgt. 1 hakk opp så er det 2048mb, så for min del er det UAKTUELLT med 1gb ram...

Nå er Vista på gang, og uansett hva dere sier, så MÅ vi ta hensyn til det. Vi slipper ikke unna. Nå vet jeg at det finnes websider og fora som sverger til windows2000 ennå, men for å være blunt, så DRITER jeg i det... Jeg er Microsoft sertifisert, og tilhenger, og VET at uansett hvor bra opensource ditt og datt er, så kommer 80% til å velge MS på sin neste pc.

Så blir det nevnt lenger opp her, at det koster 400,- ekstra å få 2048mb ram.. Og da mener jeg at vi KUTTER den diskusjonen her og nå.... Vi snakker om en pc til 15-20.000,- her ... 400,- spiller INGEN rolle.. de som ikke har råd til de ekstra slantene, kan kjøpe seg media center på netthandelen.no istedet.

Så, når jeg er ferdig å sure meg... så støtter jeg fullt ut om forslaget om å bruke f.eks Intel hovedkort, for å minske problematikk, og øke kompabilitet. Selv liker jeg Abit kort, men skal man ha noe vedlikeholdsfritt, som er dønn stabilt, så er det ikke til å komme vekk i fra, at Intel ligger på toppen.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Pr. dato har vi følgende utfordringer:

1. HTPC er litt "ut" om dagen, det viser tydelig vår brukerundersøkelse. Spesielt da i AV-sammenheng, der folk er opptatt av at ting faktisk skal fungere og ikke minst yte godt og støye lite.

2. Når HTPCen er litt på bortebane hjelper det ikke at en Playstation3 til 6000 kroner kan gjengi BluRay mens en HTPC til 15.000 ikke gjør det... PC-teknologien ligger faktisk et godt stykke bak både AV (da stasjonære spillere) og konsoll-verden om dagen. Samtidig har selvsagt HTPCen en rekke fordeler, det er jo en grunn til at vi faktisk diskutere å få satt sammen en offisiell versjon her inne... Den må bare være fet nok!

3. Svært få forhandlere har de nødvendige utvalget. Stort sett kun Komplett jeg har funnet som fører tilstrekkelig mengde komponenter, og selv de mangler en del. De har heller ikke vært veldig gode til å følge opp prosjektet, sikkert som følge av at vi har stilt krav til komponentene de ikke har mulighet til å innfri (ATX, VIIV + merkevare).

Jeg tror vi bør se oss om etter en alternativ leverandør, gjerne en utenlansk. Jeg har tenkt litt på Dell, kanskje Alienware (som er eid av Dell). Skal tygge litt mer på det, men vi trenger en produsent som ønsker å kline til med noe litt spennende her - atter en støyete, manglende HD-kapabel og ustabil HTPC trenger vi liksom ikke!

Side 37 av 43 FørsteFørste ... 7 17 27 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •